dissare!

Skulle egentigen på bio ikväll, men både dino och emma dissade mig.
Dino pallade inte, eller nått och emma kunde inte fixa pengar. buhu! Jag sov var riktigt sugen på bio. jajja, blir väl myskväll istället:)
Men just nu så är jag så sjukt uttråkad och shopping sugen så ska beställa lite stuff från internet.

Snart är det fredag och det hurrar vi för, lääängtar! Har bestämt mig att det ska bli en rolig kväll! Behöver jag verkligen asså:) Nu ska jag kolla runt lite på vad jag ska beställa!

Puss!


Här får ni en jättesöt liten webcam bild, hohooho
Anka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

dissare!

2008-09-17 @ 19:36:15
Skulle egentigen på bio ikväll, men både dino och emma dissade mig.
Dino pallade inte, eller nått och emma kunde inte fixa pengar. buhu! Jag sov var riktigt sugen på bio. jajja, blir väl myskväll istället:)
Men just nu så är jag så sjukt uttråkad och shopping sugen så ska beställa lite stuff från internet.

Snart är det fredag och det hurrar vi för, lääängtar! Har bestämt mig att det ska bli en rolig kväll! Behöver jag verkligen asså:) Nu ska jag kolla runt lite på vad jag ska beställa!

Puss!


Här får ni en jättesöt liten webcam bild, hohooho
Anka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

dissare!

Skulle egentigen på bio ikväll, men både dino och emma dissade mig.
Dino pallade inte, eller nått och emma kunde inte fixa pengar. buhu! Jag sov var riktigt sugen på bio. jajja, blir väl myskväll istället:)
Men just nu så är jag så sjukt uttråkad och shopping sugen så ska beställa lite stuff från internet.

Snart är det fredag och det hurrar vi för, lääängtar! Har bestämt mig att det ska bli en rolig kväll! Behöver jag verkligen asså:) Nu ska jag kolla runt lite på vad jag ska beställa!

Puss!


Här får ni en jättesöt liten webcam bild, hohooho
Anka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0