Det blev en rätt bra dag iallafall.

Tur det! Min morgon var ju inget att tala om. Men hejsvej nu är jag nästan på topp!
Skolan gick bra, fast jag bara hade en lektion. Efter skolan åkte jag in till stan med emma och träffade bella. Gick runt ett tag och fy fan vad tråkigt det är när man inte har pengar! Jag såg jätte fina kläder och sen har man inga pengar.. trååkigt.
Efter staon åkte jag hem och nu sitter jag här. Snart börjar idol. Kommer bli spännande, för det är ju i lund.. undra om man ser någon rolig som man känner igen eller nått!

Och vet ni vad!! Imorgon är det Fredag, fattar ni?? heeeeelg!
Och det ska firas;) haha. Känner på mig att det kommer bli en rolig helg. Nu ska jag iallafall hoppa i mjukiskläderna och sedan slänga mig ner i sängen och glo på tv :)

Ha det brao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Det blev en rätt bra dag iallafall.

2008-09-04 @ 19:15:38
Tur det! Min morgon var ju inget att tala om. Men hejsvej nu är jag nästan på topp!
Skolan gick bra, fast jag bara hade en lektion. Efter skolan åkte jag in till stan med emma och träffade bella. Gick runt ett tag och fy fan vad tråkigt det är när man inte har pengar! Jag såg jätte fina kläder och sen har man inga pengar.. trååkigt.
Efter staon åkte jag hem och nu sitter jag här. Snart börjar idol. Kommer bli spännande, för det är ju i lund.. undra om man ser någon rolig som man känner igen eller nått!

Och vet ni vad!! Imorgon är det Fredag, fattar ni?? heeeeelg!
Och det ska firas;) haha. Känner på mig att det kommer bli en rolig helg. Nu ska jag iallafall hoppa i mjukiskläderna och sedan slänga mig ner i sängen och glo på tv :)

Ha det brao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Det blev en rätt bra dag iallafall.

Tur det! Min morgon var ju inget att tala om. Men hejsvej nu är jag nästan på topp!
Skolan gick bra, fast jag bara hade en lektion. Efter skolan åkte jag in till stan med emma och träffade bella. Gick runt ett tag och fy fan vad tråkigt det är när man inte har pengar! Jag såg jätte fina kläder och sen har man inga pengar.. trååkigt.
Efter staon åkte jag hem och nu sitter jag här. Snart börjar idol. Kommer bli spännande, för det är ju i lund.. undra om man ser någon rolig som man känner igen eller nått!

Och vet ni vad!! Imorgon är det Fredag, fattar ni?? heeeeelg!
Och det ska firas;) haha. Känner på mig att det kommer bli en rolig helg. Nu ska jag iallafall hoppa i mjukiskläderna och sedan slänga mig ner i sängen och glo på tv :)

Ha det brao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0