Världen är full av weirdos!


Håller på att kolla på nya avsnitten av "a shot at love with tila tequila" som visas på mtv nu.
Jag blir seriöst chokad hur fok kan bete sig och uppföra sig! Världen är full av wierdos. Tycker detta pogrammet är sjukt underhållande men så jävla irreterande samtidigt. Tila är en riktig jävla wannabe. Slampig som in i! Ofta man går fram till en kille/tjej och börjar strula med honom/henne framför alla andra utan att äns hälsa först? Och en annan sak, är det bara jag som tycker att hon är ful?
Nej, barnsligare skit får man ju leta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Världen är full av weirdos!

2008-10-13 @ 22:33:16

Håller på att kolla på nya avsnitten av "a shot at love with tila tequila" som visas på mtv nu.
Jag blir seriöst chokad hur fok kan bete sig och uppföra sig! Världen är full av wierdos. Tycker detta pogrammet är sjukt underhållande men så jävla irreterande samtidigt. Tila är en riktig jävla wannabe. Slampig som in i! Ofta man går fram till en kille/tjej och börjar strula med honom/henne framför alla andra utan att äns hälsa först? Och en annan sak, är det bara jag som tycker att hon är ful?
Nej, barnsligare skit får man ju leta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Världen är full av weirdos!


Håller på att kolla på nya avsnitten av "a shot at love with tila tequila" som visas på mtv nu.
Jag blir seriöst chokad hur fok kan bete sig och uppföra sig! Världen är full av wierdos. Tycker detta pogrammet är sjukt underhållande men så jävla irreterande samtidigt. Tila är en riktig jävla wannabe. Slampig som in i! Ofta man går fram till en kille/tjej och börjar strula med honom/henne framför alla andra utan att äns hälsa först? Och en annan sak, är det bara jag som tycker att hon är ful?
Nej, barnsligare skit får man ju leta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0