life will smile for you

har verkligen inte pallat skriva i bloggen på ett tag nu, ibland känns det bara totalt jävla onödigt!
Men beslöt mig ändå för att skriva lite vad jag har gjort och sånt. Igentligen skulle jag kunna ge er hur mycket skvaller som helst, vore inte det roligt? Men hur hade jag framstått då? hmm...

I helgen hände det en del.. I fredags var jag, emma, bella, ingrid, anna och då lotta hemma hos henne och förkrökade, sedan åkte vi till kb. Där var ändå hyffsat kul, men det för förlite folk och både jag och emma var för hungriga för att dansa, så vi var inne på KB i kanske en timme högst, sen satte vi oss på närmsta falafel/Kebab stället och krände i oss massor!! sjukt jävla gott var det iallafall.

I lördags var vi först hemma hos anna och myste på hennes varma köksgolv. Det var så kallt, så kallt i hela husen så vi satte oss mitt på värmegolvet och myste. Där blev det "förfest" och sedan tog vi oss in i stan. Anna och Emma stack till white medans jag mötte upp emil och hans kompisar på lillatorg. Sedan tog vi oss till ICE.
trevlig trevlig kväll!
Efter ice stack vi hem till svedala och hade supermys. Söndagen bestog bara av en massa chilande och sovande. Det var mysko väder hela dagen, så det fick bli en mysdag.

Igår var vi först hemma hos emmaw.. Jag, Amanda, Johanna, Bella, Emmath, Anna och Emmaw..
En sak är säker, och det är att jag aldrig mer ska dricka rödvin. Fy faaan vilken skallebank jag har, det är inte klokt!
Men efter det åkte vi in till lillatorg och satte oss där en stund, sedan blev det etage..
Där var faktiskt riktigt jävla ball. Var där tills dom stängde och bad oss gå haha, och vi begav oss till orvars korvar och krände satan!

Sedan tog vi oss hemåt. Kom hem till emmaw när klockan var 06.00... och under hela natten sov vi högst 2 timmar bara.
Det sjuka var att jag blev helt paranoid och inbillade mig att min mobil hade blivit snodd under kvällen. Jag tog emmas mobil och skulle då ringa min telefon.. Första gången jag ringde svarade ingen och jag bev mer orolig, sedan svarade någon andra gången jag riingde, men tro inte att jag hade ringt fel mobilnummer?! Jag skällde ut killen i telefonen och bad om att få tillbaka min telefon, men tro inte att det är emil som jag pratar med!
Jag är så jävla dum i huvudet ibland, där ligger han ochs over klockan 6 på morgonen så ringer jag och skäller ut honom.. haha! och min mobil låg ju såklart i min väska. ajja, whatever:P

Nu ligger jag hemma i min säng och funderar på att bara sova i några timmar igen!
Ikväll får jag se vad som händer, är jävligt sugen på biomys men då missar jag desprate housewifes juuuuu. hmm svårt beslut asså!

Lägger in lite bilder senare:)

NATTINATTI BAJSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

life will smile for you

2008-10-28 @ 16:16:11
har verkligen inte pallat skriva i bloggen på ett tag nu, ibland känns det bara totalt jävla onödigt!
Men beslöt mig ändå för att skriva lite vad jag har gjort och sånt. Igentligen skulle jag kunna ge er hur mycket skvaller som helst, vore inte det roligt? Men hur hade jag framstått då? hmm...

I helgen hände det en del.. I fredags var jag, emma, bella, ingrid, anna och då lotta hemma hos henne och förkrökade, sedan åkte vi till kb. Där var ändå hyffsat kul, men det för förlite folk och både jag och emma var för hungriga för att dansa, så vi var inne på KB i kanske en timme högst, sen satte vi oss på närmsta falafel/Kebab stället och krände i oss massor!! sjukt jävla gott var det iallafall.

I lördags var vi först hemma hos anna och myste på hennes varma köksgolv. Det var så kallt, så kallt i hela husen så vi satte oss mitt på värmegolvet och myste. Där blev det "förfest" och sedan tog vi oss in i stan. Anna och Emma stack till white medans jag mötte upp emil och hans kompisar på lillatorg. Sedan tog vi oss till ICE.
trevlig trevlig kväll!
Efter ice stack vi hem till svedala och hade supermys. Söndagen bestog bara av en massa chilande och sovande. Det var mysko väder hela dagen, så det fick bli en mysdag.

Igår var vi först hemma hos emmaw.. Jag, Amanda, Johanna, Bella, Emmath, Anna och Emmaw..
En sak är säker, och det är att jag aldrig mer ska dricka rödvin. Fy faaan vilken skallebank jag har, det är inte klokt!
Men efter det åkte vi in till lillatorg och satte oss där en stund, sedan blev det etage..
Där var faktiskt riktigt jävla ball. Var där tills dom stängde och bad oss gå haha, och vi begav oss till orvars korvar och krände satan!

Sedan tog vi oss hemåt. Kom hem till emmaw när klockan var 06.00... och under hela natten sov vi högst 2 timmar bara.
Det sjuka var att jag blev helt paranoid och inbillade mig att min mobil hade blivit snodd under kvällen. Jag tog emmas mobil och skulle då ringa min telefon.. Första gången jag ringde svarade ingen och jag bev mer orolig, sedan svarade någon andra gången jag riingde, men tro inte att jag hade ringt fel mobilnummer?! Jag skällde ut killen i telefonen och bad om att få tillbaka min telefon, men tro inte att det är emil som jag pratar med!
Jag är så jävla dum i huvudet ibland, där ligger han ochs over klockan 6 på morgonen så ringer jag och skäller ut honom.. haha! och min mobil låg ju såklart i min väska. ajja, whatever:P

Nu ligger jag hemma i min säng och funderar på att bara sova i några timmar igen!
Ikväll får jag se vad som händer, är jävligt sugen på biomys men då missar jag desprate housewifes juuuuu. hmm svårt beslut asså!

Lägger in lite bilder senare:)

NATTINATTI BAJSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

life will smile for you

har verkligen inte pallat skriva i bloggen på ett tag nu, ibland känns det bara totalt jävla onödigt!
Men beslöt mig ändå för att skriva lite vad jag har gjort och sånt. Igentligen skulle jag kunna ge er hur mycket skvaller som helst, vore inte det roligt? Men hur hade jag framstått då? hmm...

I helgen hände det en del.. I fredags var jag, emma, bella, ingrid, anna och då lotta hemma hos henne och förkrökade, sedan åkte vi till kb. Där var ändå hyffsat kul, men det för förlite folk och både jag och emma var för hungriga för att dansa, så vi var inne på KB i kanske en timme högst, sen satte vi oss på närmsta falafel/Kebab stället och krände i oss massor!! sjukt jävla gott var det iallafall.

I lördags var vi först hemma hos anna och myste på hennes varma köksgolv. Det var så kallt, så kallt i hela husen så vi satte oss mitt på värmegolvet och myste. Där blev det "förfest" och sedan tog vi oss in i stan. Anna och Emma stack till white medans jag mötte upp emil och hans kompisar på lillatorg. Sedan tog vi oss till ICE.
trevlig trevlig kväll!
Efter ice stack vi hem till svedala och hade supermys. Söndagen bestog bara av en massa chilande och sovande. Det var mysko väder hela dagen, så det fick bli en mysdag.

Igår var vi först hemma hos emmaw.. Jag, Amanda, Johanna, Bella, Emmath, Anna och Emmaw..
En sak är säker, och det är att jag aldrig mer ska dricka rödvin. Fy faaan vilken skallebank jag har, det är inte klokt!
Men efter det åkte vi in till lillatorg och satte oss där en stund, sedan blev det etage..
Där var faktiskt riktigt jävla ball. Var där tills dom stängde och bad oss gå haha, och vi begav oss till orvars korvar och krände satan!

Sedan tog vi oss hemåt. Kom hem till emmaw när klockan var 06.00... och under hela natten sov vi högst 2 timmar bara.
Det sjuka var att jag blev helt paranoid och inbillade mig att min mobil hade blivit snodd under kvällen. Jag tog emmas mobil och skulle då ringa min telefon.. Första gången jag ringde svarade ingen och jag bev mer orolig, sedan svarade någon andra gången jag riingde, men tro inte att jag hade ringt fel mobilnummer?! Jag skällde ut killen i telefonen och bad om att få tillbaka min telefon, men tro inte att det är emil som jag pratar med!
Jag är så jävla dum i huvudet ibland, där ligger han ochs over klockan 6 på morgonen så ringer jag och skäller ut honom.. haha! och min mobil låg ju såklart i min väska. ajja, whatever:P

Nu ligger jag hemma i min säng och funderar på att bara sova i några timmar igen!
Ikväll får jag se vad som händer, är jävligt sugen på biomys men då missar jag desprate housewifes juuuuu. hmm svårt beslut asså!

Lägger in lite bilder senare:)

NATTINATTI BAJSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0