tjingtjing!

Har varit i stan idag med emmaw. Först gick vi och la undan en jacka och sedan drog vi vidare till Lotus, en thailändsk resturang, åt en massa buffé. Mysigt!
Efter det gick vi vidare och jag köpte en vinterjacka! en grön sveajacka. Kommer vara varm i vinter, känns skönt.
Är faktiskt jätte glad!:D

Sedan pyste vi hemåt.
Här hemma har jag inte gjort särskillt mycket, men ska iallafall snart träffa emmath som jag inte har varit ensam med på väääääldigt länge.
Vi kommer fika och mysa och snacka en jävla massa skit!

Puss!

skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjingtjing!

2008-10-21 @ 19:30:07

Har varit i stan idag med emmaw. Först gick vi och la undan en jacka och sedan drog vi vidare till Lotus, en thailändsk resturang, åt en massa buffé. Mysigt!
Efter det gick vi vidare och jag köpte en vinterjacka! en grön sveajacka. Kommer vara varm i vinter, känns skönt.
Är faktiskt jätte glad!:D

Sedan pyste vi hemåt.
Här hemma har jag inte gjort särskillt mycket, men ska iallafall snart träffa emmath som jag inte har varit ensam med på väääääldigt länge.
Vi kommer fika och mysa och snacka en jävla massa skit!

Puss!

skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjingtjing!

Har varit i stan idag med emmaw. Först gick vi och la undan en jacka och sedan drog vi vidare till Lotus, en thailändsk resturang, åt en massa buffé. Mysigt!
Efter det gick vi vidare och jag köpte en vinterjacka! en grön sveajacka. Kommer vara varm i vinter, känns skönt.
Är faktiskt jätte glad!:D

Sedan pyste vi hemåt.
Här hemma har jag inte gjort särskillt mycket, men ska iallafall snart träffa emmath som jag inte har varit ensam med på väääääldigt länge.
Vi kommer fika och mysa och snacka en jävla massa skit!

Puss!

skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0