Snokar-Lista

1. vad heter du? Madeleine
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jessica, Ebba eller Lea
3. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Christoffer om jag vore en kille
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? 1990
6. Singel eller upptagen? Upptagen
7. vart bor du? Hos mamma i Malmö, slottstaden och hos pappa i sthlm, saltsjöbaden
8. bott utomlands? Nej, men det ska jag lätt göra någongång!
9. flyttat antal gånger? en gång, och två gånger i sthlm
10. vart skulle du vilja bo? Grekland:)
11. vilken skolklass? MP3FOA
12. vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet faktiskt inte riktigt än, men frisör kanske och sedan öppna en egen.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 173 nått
2. hur mycket väger du? Och det skriver jag här? haha nej men jag vet faktiskt inte!
3. hårfärg och frisyr? Blond, platt och fult
4. ögonfärg? Grönblåa
5. mest nöjd med? mina öron haha
6. minst nöjd med? vart ska jag börja
7. piercingar? öronen, naveln och tungan
8. glasögon? nej, men tror jag behöver faktiskt
9. tatueringar? nej, men vill ha senare
10. är du nöjd med ditt utseende? Till och från.. man har sina dagar:P

FAVORITER
1. filmer? Titanic, dirty dancing, bandcamp, sex and the city osv
2. låtar? ooh, finns många!
3. årstider? Sommar och vår:)
4. mat/dryck? Jag älskar sallader! sen lasange och vatten typ haha 
5. djur? hundhund!
6. färg? På kläder, svart, brunt och mrkgrönt
7. parfym? finns många, men puma är nice!
9. ämne i skolan? rast? haha
10. sysselsättning? sova, umgås med vänner, pojkvän och festa! men sova mest då;)

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En svart skinnjacka, men snart vinterjacka!
2. vad använder du just nu för skor? svarta stövlar och tygskor typ
3. favoritfärg på kläder? svart, mörkgrön, lila och brun
4. favoritmaterial på kläder? bryr mig verkligen inte!
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? allt!
6. favoritaffärer? har inte direkt någon favorit affär, men kanske h&m, ginatricot och sånt tråkigt som resten av sverige köper sina kläder:P
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? inte mycket, men när jag väl har pengar smäller jag dom direkt på kläder och skit.
8. favoritmärke? pallar inte bry mig om klädesmärken, bara töntar som gör det
9. vad har du för byxstorlek? helt ärligt vet jag inte, olika!
10. vad har du för tröjstorlek? S

MITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Rätt litet men mysigt!
2. vilken färg på tapeterna? Har inga tapeter men det är rött, vitt och lite ljusgrått
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Rött och vitt
4. vad vill du ändra där inne? Har precis ändrat
5. vad har du där inne av följande:
a)
tv? japp
b) video/dvd? nej, men på datorn:P
c) dator? ja
d) stereo? nej
e) telefon? nej
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? snabbt och gott(H) och kronprinsen
7. vad gör du oftast i ditt rum? sover, sitter vid datorn, myser och kollar på tv
8. favoritpryl i rummet? min SÄNG! helt klart haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Snokar-Lista

2008-10-21 @ 17:04:24
1. vad heter du? Madeleine
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jessica, Ebba eller Lea
3. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Christoffer om jag vore en kille
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? 1990
6. Singel eller upptagen? Upptagen
7. vart bor du? Hos mamma i Malmö, slottstaden och hos pappa i sthlm, saltsjöbaden
8. bott utomlands? Nej, men det ska jag lätt göra någongång!
9. flyttat antal gånger? en gång, och två gånger i sthlm
10. vart skulle du vilja bo? Grekland:)
11. vilken skolklass? MP3FOA
12. vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet faktiskt inte riktigt än, men frisör kanske och sedan öppna en egen.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 173 nått
2. hur mycket väger du? Och det skriver jag här? haha nej men jag vet faktiskt inte!
3. hårfärg och frisyr? Blond, platt och fult
4. ögonfärg? Grönblåa
5. mest nöjd med? mina öron haha
6. minst nöjd med? vart ska jag börja
7. piercingar? öronen, naveln och tungan
8. glasögon? nej, men tror jag behöver faktiskt
9. tatueringar? nej, men vill ha senare
10. är du nöjd med ditt utseende? Till och från.. man har sina dagar:P

FAVORITER
1. filmer? Titanic, dirty dancing, bandcamp, sex and the city osv
2. låtar? ooh, finns många!
3. årstider? Sommar och vår:)
4. mat/dryck? Jag älskar sallader! sen lasange och vatten typ haha 
5. djur? hundhund!
6. färg? På kläder, svart, brunt och mrkgrönt
7. parfym? finns många, men puma är nice!
9. ämne i skolan? rast? haha
10. sysselsättning? sova, umgås med vänner, pojkvän och festa! men sova mest då;)

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En svart skinnjacka, men snart vinterjacka!
2. vad använder du just nu för skor? svarta stövlar och tygskor typ
3. favoritfärg på kläder? svart, mörkgrön, lila och brun
4. favoritmaterial på kläder? bryr mig verkligen inte!
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? allt!
6. favoritaffärer? har inte direkt någon favorit affär, men kanske h&m, ginatricot och sånt tråkigt som resten av sverige köper sina kläder:P
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? inte mycket, men när jag väl har pengar smäller jag dom direkt på kläder och skit.
8. favoritmärke? pallar inte bry mig om klädesmärken, bara töntar som gör det
9. vad har du för byxstorlek? helt ärligt vet jag inte, olika!
10. vad har du för tröjstorlek? S

MITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Rätt litet men mysigt!
2. vilken färg på tapeterna? Har inga tapeter men det är rött, vitt och lite ljusgrått
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Rött och vitt
4. vad vill du ändra där inne? Har precis ändrat
5. vad har du där inne av följande:
a)
tv? japp
b) video/dvd? nej, men på datorn:P
c) dator? ja
d) stereo? nej
e) telefon? nej
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? snabbt och gott(H) och kronprinsen
7. vad gör du oftast i ditt rum? sover, sitter vid datorn, myser och kollar på tv
8. favoritpryl i rummet? min SÄNG! helt klart haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Snokar-Lista

1. vad heter du? Madeleine
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jessica, Ebba eller Lea
3. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Christoffer om jag vore en kille
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? 1990
6. Singel eller upptagen? Upptagen
7. vart bor du? Hos mamma i Malmö, slottstaden och hos pappa i sthlm, saltsjöbaden
8. bott utomlands? Nej, men det ska jag lätt göra någongång!
9. flyttat antal gånger? en gång, och två gånger i sthlm
10. vart skulle du vilja bo? Grekland:)
11. vilken skolklass? MP3FOA
12. vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet faktiskt inte riktigt än, men frisör kanske och sedan öppna en egen.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 173 nått
2. hur mycket väger du? Och det skriver jag här? haha nej men jag vet faktiskt inte!
3. hårfärg och frisyr? Blond, platt och fult
4. ögonfärg? Grönblåa
5. mest nöjd med? mina öron haha
6. minst nöjd med? vart ska jag börja
7. piercingar? öronen, naveln och tungan
8. glasögon? nej, men tror jag behöver faktiskt
9. tatueringar? nej, men vill ha senare
10. är du nöjd med ditt utseende? Till och från.. man har sina dagar:P

FAVORITER
1. filmer? Titanic, dirty dancing, bandcamp, sex and the city osv
2. låtar? ooh, finns många!
3. årstider? Sommar och vår:)
4. mat/dryck? Jag älskar sallader! sen lasange och vatten typ haha 
5. djur? hundhund!
6. färg? På kläder, svart, brunt och mrkgrönt
7. parfym? finns många, men puma är nice!
9. ämne i skolan? rast? haha
10. sysselsättning? sova, umgås med vänner, pojkvän och festa! men sova mest då;)

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En svart skinnjacka, men snart vinterjacka!
2. vad använder du just nu för skor? svarta stövlar och tygskor typ
3. favoritfärg på kläder? svart, mörkgrön, lila och brun
4. favoritmaterial på kläder? bryr mig verkligen inte!
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? allt!
6. favoritaffärer? har inte direkt någon favorit affär, men kanske h&m, ginatricot och sånt tråkigt som resten av sverige köper sina kläder:P
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? inte mycket, men när jag väl har pengar smäller jag dom direkt på kläder och skit.
8. favoritmärke? pallar inte bry mig om klädesmärken, bara töntar som gör det
9. vad har du för byxstorlek? helt ärligt vet jag inte, olika!
10. vad har du för tröjstorlek? S

MITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Rätt litet men mysigt!
2. vilken färg på tapeterna? Har inga tapeter men det är rött, vitt och lite ljusgrått
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Rött och vitt
4. vad vill du ändra där inne? Har precis ändrat
5. vad har du där inne av följande:
a)
tv? japp
b) video/dvd? nej, men på datorn:P
c) dator? ja
d) stereo? nej
e) telefon? nej
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? snabbt och gott(H) och kronprinsen
7. vad gör du oftast i ditt rum? sover, sitter vid datorn, myser och kollar på tv
8. favoritpryl i rummet? min SÄNG! helt klart haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0