Torn inside.

Hade inte tid eller lust att skriva igår och idag har jag varit lite upptagen men iallafall...
I igår sov man längelänge och sedan ringde emil och frågade om jag ville träffas i stan, and we did.
Gick inte runt där alls länge utan kollade mer och sedan köpte emil en jacka. Efter det orkade vi inte gå runt där mer så vi åkte hem till mig och myste. Köpte chips och cola och bara tog det lugnt!

Idag sov vi återigen längelänge. Sedan hade vi lite födelsedagsfirande för danne(min bror) som fyller 17 år idag!
Nu gick emil precis ungefär så ska nog ta och städa lite i rummet och mysa med josse. Är inte på jättebra humör just nu så det blir prfekt att ha sin storasyrra bredvid sig!:)

Puss och kraom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Torn inside.

2008-10-23 @ 21:05:16

Hade inte tid eller lust att skriva igår och idag har jag varit lite upptagen men iallafall...
I igår sov man längelänge och sedan ringde emil och frågade om jag ville träffas i stan, and we did.
Gick inte runt där alls länge utan kollade mer och sedan köpte emil en jacka. Efter det orkade vi inte gå runt där mer så vi åkte hem till mig och myste. Köpte chips och cola och bara tog det lugnt!

Idag sov vi återigen längelänge. Sedan hade vi lite födelsedagsfirande för danne(min bror) som fyller 17 år idag!
Nu gick emil precis ungefär så ska nog ta och städa lite i rummet och mysa med josse. Är inte på jättebra humör just nu så det blir prfekt att ha sin storasyrra bredvid sig!:)

Puss och kraom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Torn inside.

Hade inte tid eller lust att skriva igår och idag har jag varit lite upptagen men iallafall...
I igår sov man längelänge och sedan ringde emil och frågade om jag ville träffas i stan, and we did.
Gick inte runt där alls länge utan kollade mer och sedan köpte emil en jacka. Efter det orkade vi inte gå runt där mer så vi åkte hem till mig och myste. Köpte chips och cola och bara tog det lugnt!

Idag sov vi återigen längelänge. Sedan hade vi lite födelsedagsfirande för danne(min bror) som fyller 17 år idag!
Nu gick emil precis ungefär så ska nog ta och städa lite i rummet och mysa med josse. Är inte på jättebra humör just nu så det blir prfekt att ha sin storasyrra bredvid sig!:)

Puss och kraom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0