tjo

gårdagen blev som den blev. rätt kaos.  emma kom till mig först och där satt vi och myste på min gård en stund. drack vin, lyssnade på musik och snackade en massa. sedan gick vi in till stan till lillatorg. där var jag bara en liten stund. hade nämligt druckit förmycket och klarade inte av att sitta där bland all rök osv så jag sprang hem tillslut.

idag har jag bara varit bakis. inte gjort ett piss. legat och degat i sängen helt änkelt. rätt skönt ändå!
kollade dessutom på sjärnor på is och jag kan inte sluta älska josefin crafoord! hon är så jävla bra. (men inte på skriskor tyvärr, hoho)
sen träffade jag emma en stund innan hon pyste iväg till jobbet.

nu är klockan snart halv 2 och jag ska nog försöka sova snart tror jag. är rätt arg ikväll känner jag! av en del orsaker..
kan inte sluta störa mig på det. fattar inte varför och förstår återigen inte varför. för mig är det en gåta vad fan ni håller på med!
jajja, inget jag vill eller pallar ta här.




ha det göttans! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjo

2008-10-05 @ 01:25:18

gårdagen blev som den blev. rätt kaos.  emma kom till mig först och där satt vi och myste på min gård en stund. drack vin, lyssnade på musik och snackade en massa. sedan gick vi in till stan till lillatorg. där var jag bara en liten stund. hade nämligt druckit förmycket och klarade inte av att sitta där bland all rök osv så jag sprang hem tillslut.

idag har jag bara varit bakis. inte gjort ett piss. legat och degat i sängen helt änkelt. rätt skönt ändå!
kollade dessutom på sjärnor på is och jag kan inte sluta älska josefin crafoord! hon är så jävla bra. (men inte på skriskor tyvärr, hoho)
sen träffade jag emma en stund innan hon pyste iväg till jobbet.

nu är klockan snart halv 2 och jag ska nog försöka sova snart tror jag. är rätt arg ikväll känner jag! av en del orsaker..
kan inte sluta störa mig på det. fattar inte varför och förstår återigen inte varför. för mig är det en gåta vad fan ni håller på med!
jajja, inget jag vill eller pallar ta här.




ha det göttans! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjo

gårdagen blev som den blev. rätt kaos.  emma kom till mig först och där satt vi och myste på min gård en stund. drack vin, lyssnade på musik och snackade en massa. sedan gick vi in till stan till lillatorg. där var jag bara en liten stund. hade nämligt druckit förmycket och klarade inte av att sitta där bland all rök osv så jag sprang hem tillslut.

idag har jag bara varit bakis. inte gjort ett piss. legat och degat i sängen helt änkelt. rätt skönt ändå!
kollade dessutom på sjärnor på is och jag kan inte sluta älska josefin crafoord! hon är så jävla bra. (men inte på skriskor tyvärr, hoho)
sen träffade jag emma en stund innan hon pyste iväg till jobbet.

nu är klockan snart halv 2 och jag ska nog försöka sova snart tror jag. är rätt arg ikväll känner jag! av en del orsaker..
kan inte sluta störa mig på det. fattar inte varför och förstår återigen inte varför. för mig är det en gåta vad fan ni håller på med!
jajja, inget jag vill eller pallar ta här.




ha det göttans! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0