sleeeepy

Det finns saker som irreterar mig så in i helvete dagligen. Jag blir snart galen!
Har jag äns något att komma med, för ibland känns det som om mina ord betyder ingenting utan att allt ska fungera och hända så som du själv vill.

Har haft en väldigt dålig dag idag känner jag. Hade något att se fram emot men nu känner jag bara ångesten i magen. Får börja klockan 13.00 imorgon, vilket är helt jävla underbart men sedan ska jag fota en jävla byggnad också innan jag kommer till mediebyron. Orka gå runt själv som ett jäkla offer och fota. najnajnaj!

Jajaa, jag ser fram emot torsdag nu! Då ska det supas och firas:D
Kommer bli en rolig kväll! Sedan är det helg, mums.

Snart börjar desperate housewifes, wonderful! Sedan ska jag faktiskt gå och lägga mig tidigt ikväll. Brukar ju alltid somna vid 03.00. Somnar alltid när jag kommer hem igen efter praktiken. Idag drömde jag om att jag åkte bort till ett varmtvarmt land. Det var underbart!!



SNART ÄR DET LOV!

pusspuss hejråå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sleeeepy

2008-10-14 @ 20:48:43
Det finns saker som irreterar mig så in i helvete dagligen. Jag blir snart galen!
Har jag äns något att komma med, för ibland känns det som om mina ord betyder ingenting utan att allt ska fungera och hända så som du själv vill.

Har haft en väldigt dålig dag idag känner jag. Hade något att se fram emot men nu känner jag bara ångesten i magen. Får börja klockan 13.00 imorgon, vilket är helt jävla underbart men sedan ska jag fota en jävla byggnad också innan jag kommer till mediebyron. Orka gå runt själv som ett jäkla offer och fota. najnajnaj!

Jajaa, jag ser fram emot torsdag nu! Då ska det supas och firas:D
Kommer bli en rolig kväll! Sedan är det helg, mums.

Snart börjar desperate housewifes, wonderful! Sedan ska jag faktiskt gå och lägga mig tidigt ikväll. Brukar ju alltid somna vid 03.00. Somnar alltid när jag kommer hem igen efter praktiken. Idag drömde jag om att jag åkte bort till ett varmtvarmt land. Det var underbart!!



SNART ÄR DET LOV!

pusspuss hejråå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sleeeepy

Det finns saker som irreterar mig så in i helvete dagligen. Jag blir snart galen!
Har jag äns något att komma med, för ibland känns det som om mina ord betyder ingenting utan att allt ska fungera och hända så som du själv vill.

Har haft en väldigt dålig dag idag känner jag. Hade något att se fram emot men nu känner jag bara ångesten i magen. Får börja klockan 13.00 imorgon, vilket är helt jävla underbart men sedan ska jag fota en jävla byggnad också innan jag kommer till mediebyron. Orka gå runt själv som ett jäkla offer och fota. najnajnaj!

Jajaa, jag ser fram emot torsdag nu! Då ska det supas och firas:D
Kommer bli en rolig kväll! Sedan är det helg, mums.

Snart börjar desperate housewifes, wonderful! Sedan ska jag faktiskt gå och lägga mig tidigt ikväll. Brukar ju alltid somna vid 03.00. Somnar alltid när jag kommer hem igen efter praktiken. Idag drömde jag om att jag åkte bort till ett varmtvarmt land. Det var underbart!!



SNART ÄR DET LOV!

pusspuss hejråå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0