Nu skräms världen!

Inatt sköts en 26-årig man nedanför min gata. Jag blir helt seriöst livrädd nu. Att sådant ska hända här? Det kan man verkligen inte tro!
Det är livsfarligt i sverige nu.. Man vågar knappt gå ute på gatorna. När det är mörkt ute och jag är påväg hem någonstans så är jag livrädd. Går alltid med ett par nycklar i handen, för tro det eller ej, chansen att någon galning är efter en är fan stor! Man tänker alltid "äch varför skulle det hända mig?" men helt ärligt, varför inte? det händer ju alla andra.
Jag har alltid varit mindre rädd för att gå runt i slottstaden, men nu när man får höra det här så vågar jag ju knappt gå en meter utanför min port!
Hur fan kan man bara gå fram och skjuta en person?! Som dessutom går med sin flickvän. Stackars tjej! Att få se sin pojkvän dö, plågsamt! Nej nu tycker jag faktiskt att det får vara nog.
Vart fan är världen påväg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Nu skräms världen!

2008-10-07 @ 18:23:25
Inatt sköts en 26-årig man nedanför min gata. Jag blir helt seriöst livrädd nu. Att sådant ska hända här? Det kan man verkligen inte tro!
Det är livsfarligt i sverige nu.. Man vågar knappt gå ute på gatorna. När det är mörkt ute och jag är påväg hem någonstans så är jag livrädd. Går alltid med ett par nycklar i handen, för tro det eller ej, chansen att någon galning är efter en är fan stor! Man tänker alltid "äch varför skulle det hända mig?" men helt ärligt, varför inte? det händer ju alla andra.
Jag har alltid varit mindre rädd för att gå runt i slottstaden, men nu när man får höra det här så vågar jag ju knappt gå en meter utanför min port!
Hur fan kan man bara gå fram och skjuta en person?! Som dessutom går med sin flickvän. Stackars tjej! Att få se sin pojkvän dö, plågsamt! Nej nu tycker jag faktiskt att det får vara nog.
Vart fan är världen påväg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Nu skräms världen!

Inatt sköts en 26-årig man nedanför min gata. Jag blir helt seriöst livrädd nu. Att sådant ska hända här? Det kan man verkligen inte tro!
Det är livsfarligt i sverige nu.. Man vågar knappt gå ute på gatorna. När det är mörkt ute och jag är påväg hem någonstans så är jag livrädd. Går alltid med ett par nycklar i handen, för tro det eller ej, chansen att någon galning är efter en är fan stor! Man tänker alltid "äch varför skulle det hända mig?" men helt ärligt, varför inte? det händer ju alla andra.
Jag har alltid varit mindre rädd för att gå runt i slottstaden, men nu när man får höra det här så vågar jag ju knappt gå en meter utanför min port!
Hur fan kan man bara gå fram och skjuta en person?! Som dessutom går med sin flickvän. Stackars tjej! Att få se sin pojkvän dö, plågsamt! Nej nu tycker jag faktiskt att det får vara nog.
Vart fan är världen påväg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0