mysigdag!

Kom precis hem ungefär. Stack till stan med Emmaw. Först gick vi och lunchade på jensens, myyyycket gott och trevligt:)
Sedan kollade vi runt lite. Hittade en klänning/linne tills imorn, så det känns skönt.
Efter det stack vi och fotade. Har haft en bajsuppgift som vi skulle visa idag, men såklart hade jag inte gjort den så fotade idag istället, och det gick skitskitskit. Vill inte visa honom bilderna. haha jajja!

Ser fram emot imorgon iallafall! Ska VERKLIGEN gå och lägga mig i tid idag så jag är på hugget imorn.

Nu ska jag kolla lite tv och chilledilla! Pussiis!

ALLT ÄR SÅ UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

mysigdag!

2008-10-15 @ 19:25:16
Kom precis hem ungefär. Stack till stan med Emmaw. Först gick vi och lunchade på jensens, myyyycket gott och trevligt:)
Sedan kollade vi runt lite. Hittade en klänning/linne tills imorn, så det känns skönt.
Efter det stack vi och fotade. Har haft en bajsuppgift som vi skulle visa idag, men såklart hade jag inte gjort den så fotade idag istället, och det gick skitskitskit. Vill inte visa honom bilderna. haha jajja!

Ser fram emot imorgon iallafall! Ska VERKLIGEN gå och lägga mig i tid idag så jag är på hugget imorn.

Nu ska jag kolla lite tv och chilledilla! Pussiis!

ALLT ÄR SÅ UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

mysigdag!

Kom precis hem ungefär. Stack till stan med Emmaw. Först gick vi och lunchade på jensens, myyyycket gott och trevligt:)
Sedan kollade vi runt lite. Hittade en klänning/linne tills imorn, så det känns skönt.
Efter det stack vi och fotade. Har haft en bajsuppgift som vi skulle visa idag, men såklart hade jag inte gjort den så fotade idag istället, och det gick skitskitskit. Vill inte visa honom bilderna. haha jajja!

Ser fram emot imorgon iallafall! Ska VERKLIGEN gå och lägga mig i tid idag så jag är på hugget imorn.

Nu ska jag kolla lite tv och chilledilla! Pussiis!

ALLT ÄR SÅ UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0