Long time nu asså.

Sry mannar att jag segar på bloggen men jag tror snart att jag inte pallar denna bajsblogg. menmen, ibland är man faktiskt på bra humör för att skriva och ibland inte.

Var ju i sthlm i helgen och det var myspys. köpte två par skor, och jag är fullkomligt kär i dom. Drömmer om dom på natten, speciellt dom ena. Mums säger jag bara. Fast det dåliga är att jag blir 184 lång typ:P

Vad har mer hänt? skola idag, har iinte varit där på hela veckan. Sen imorn är det fredag och då är det prov, inlämningar och spexfoto. Vi kör på emosar. skojskoj!

Ska snart träffa emmöö. Sen blir det studa för min del hela kvällen. KUL! notnot.

ja jag är tom i huvudet just nu. Hade en massa att skriva men nu har jag glömt bort allt. Så typiskt mig!
Nu längtar jag bara till helgen!!!!!!

nu ska läsa igenom sammanfattningar till religionen imorn. BLÖ


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Long time nu asså.

2008-10-02 @ 18:39:57
Sry mannar att jag segar på bloggen men jag tror snart att jag inte pallar denna bajsblogg. menmen, ibland är man faktiskt på bra humör för att skriva och ibland inte.

Var ju i sthlm i helgen och det var myspys. köpte två par skor, och jag är fullkomligt kär i dom. Drömmer om dom på natten, speciellt dom ena. Mums säger jag bara. Fast det dåliga är att jag blir 184 lång typ:P

Vad har mer hänt? skola idag, har iinte varit där på hela veckan. Sen imorn är det fredag och då är det prov, inlämningar och spexfoto. Vi kör på emosar. skojskoj!

Ska snart träffa emmöö. Sen blir det studa för min del hela kvällen. KUL! notnot.

ja jag är tom i huvudet just nu. Hade en massa att skriva men nu har jag glömt bort allt. Så typiskt mig!
Nu längtar jag bara till helgen!!!!!!

nu ska läsa igenom sammanfattningar till religionen imorn. BLÖ


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Long time nu asså.

Sry mannar att jag segar på bloggen men jag tror snart att jag inte pallar denna bajsblogg. menmen, ibland är man faktiskt på bra humör för att skriva och ibland inte.

Var ju i sthlm i helgen och det var myspys. köpte två par skor, och jag är fullkomligt kär i dom. Drömmer om dom på natten, speciellt dom ena. Mums säger jag bara. Fast det dåliga är att jag blir 184 lång typ:P

Vad har mer hänt? skola idag, har iinte varit där på hela veckan. Sen imorn är det fredag och då är det prov, inlämningar och spexfoto. Vi kör på emosar. skojskoj!

Ska snart träffa emmöö. Sen blir det studa för min del hela kvällen. KUL! notnot.

ja jag är tom i huvudet just nu. Hade en massa att skriva men nu har jag glömt bort allt. Så typiskt mig!
Nu längtar jag bara till helgen!!!!!!

nu ska läsa igenom sammanfattningar till religionen imorn. BLÖ


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0