lite uppgradering

Torsdags firade vi emmaw som hade fixat så skojit för alla! Förs var vi hemma hos bella och sedan lillatorg, sedan kom bussen och hämta oss och körde oss till köpenhamn. Vi gick före alla bajsdanskar i kön och behövde inte betala.. det var niiiice!
Väl där inne så fick vi massa champange och vin. myspys!

   
   

  



Just nu sitter jag och kollar på film. I hennes skor, som går på 3an just nu. Cameron diaz är så jävla snygg! En drömtjej verkligen och hon har alltid varit en favorit enligt mig. Känner dessutom igen mig från filmen, i vilket perspektiv säger jag  inte..Hade låtit helt fel, men gosh vad jag känner igen mig!

Vacker!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

lite uppgradering

2008-10-19 @ 22:52:07

Torsdags firade vi emmaw som hade fixat så skojit för alla! Förs var vi hemma hos bella och sedan lillatorg, sedan kom bussen och hämta oss och körde oss till köpenhamn. Vi gick före alla bajsdanskar i kön och behövde inte betala.. det var niiiice!
Väl där inne så fick vi massa champange och vin. myspys!

   
   

  



Just nu sitter jag och kollar på film. I hennes skor, som går på 3an just nu. Cameron diaz är så jävla snygg! En drömtjej verkligen och hon har alltid varit en favorit enligt mig. Känner dessutom igen mig från filmen, i vilket perspektiv säger jag  inte..Hade låtit helt fel, men gosh vad jag känner igen mig!

Vacker!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

lite uppgradering

Torsdags firade vi emmaw som hade fixat så skojit för alla! Förs var vi hemma hos bella och sedan lillatorg, sedan kom bussen och hämta oss och körde oss till köpenhamn. Vi gick före alla bajsdanskar i kön och behövde inte betala.. det var niiiice!
Väl där inne så fick vi massa champange och vin. myspys!

   
   

  



Just nu sitter jag och kollar på film. I hennes skor, som går på 3an just nu. Cameron diaz är så jävla snygg! En drömtjej verkligen och hon har alltid varit en favorit enligt mig. Känner dessutom igen mig från filmen, i vilket perspektiv säger jag  inte..Hade låtit helt fel, men gosh vad jag känner igen mig!

Vacker!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0