ja men tjena!

Jag var på topp imorse men nu är jag bara så sjukligt trött. Sov högst 4 timmar inatt. Varför blir jag alltid så jäkla pigg på kvällen?! galet.

Imorse hade vi prov, och ja.. det gick som det gick. Får se om jag äns lyckas få godkänt, hoppas det iallafall!
Sitter och gör klart ett arbete typ och sedan en powerpoint grejs. Har mycket kvar att göra och jag har ändå jobbat som en idiot idag. Låg så himla efter med båda grejerna.. Och det är så jävla tråkigt!
Idag är det fredag och det tackar vi för!:D Får se hur jag gör ikväll, men hade varit nice med en jävla fylla men samtidigt så är jag så sjukt trött. så får se hur det blir!

Nä nu ska jag fortsätta jobba kära vänner! Pussbajshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

ja men tjena!

2008-10-03 @ 15:10:15
Jag var på topp imorse men nu är jag bara så sjukligt trött. Sov högst 4 timmar inatt. Varför blir jag alltid så jäkla pigg på kvällen?! galet.

Imorse hade vi prov, och ja.. det gick som det gick. Får se om jag äns lyckas få godkänt, hoppas det iallafall!
Sitter och gör klart ett arbete typ och sedan en powerpoint grejs. Har mycket kvar att göra och jag har ändå jobbat som en idiot idag. Låg så himla efter med båda grejerna.. Och det är så jävla tråkigt!
Idag är det fredag och det tackar vi för!:D Får se hur jag gör ikväll, men hade varit nice med en jävla fylla men samtidigt så är jag så sjukt trött. så får se hur det blir!

Nä nu ska jag fortsätta jobba kära vänner! Pussbajshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

ja men tjena!

Jag var på topp imorse men nu är jag bara så sjukligt trött. Sov högst 4 timmar inatt. Varför blir jag alltid så jäkla pigg på kvällen?! galet.

Imorse hade vi prov, och ja.. det gick som det gick. Får se om jag äns lyckas få godkänt, hoppas det iallafall!
Sitter och gör klart ett arbete typ och sedan en powerpoint grejs. Har mycket kvar att göra och jag har ändå jobbat som en idiot idag. Låg så himla efter med båda grejerna.. Och det är så jävla tråkigt!
Idag är det fredag och det tackar vi för!:D Får se hur jag gör ikväll, men hade varit nice med en jävla fylla men samtidigt så är jag så sjukt trött. så får se hur det blir!

Nä nu ska jag fortsätta jobba kära vänner! Pussbajshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0