I will knock you off your feet

Dessvärre så kan jag inte lägga in några bilder, det är verkligen något fel på min blogg, eller kanske min dator rättaresagt. Har försökt nu några antal gånger under dagen, men icke sa nicke!

Fast jag snorar och nyser som fasen så blir det utgång ikväll ändå, såklart! Först blir vi 15 pers hemma hos bella som ska förfesta sedan tar vi oss till etage.
Kommer säkert bli en rolig kväll:)

Jag ska iallafall lämna världen för en liten stund ikväll!

ha det bra:) , Pusss!

(dessutom så har jag spräckt läppen i natt. Fråga inte mig vad jag gör när jag sover..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

I will knock you off your feet

2008-10-29 @ 19:11:41
Dessvärre så kan jag inte lägga in några bilder, det är verkligen något fel på min blogg, eller kanske min dator rättaresagt. Har försökt nu några antal gånger under dagen, men icke sa nicke!

Fast jag snorar och nyser som fasen så blir det utgång ikväll ändå, såklart! Först blir vi 15 pers hemma hos bella som ska förfesta sedan tar vi oss till etage.
Kommer säkert bli en rolig kväll:)

Jag ska iallafall lämna världen för en liten stund ikväll!

ha det bra:) , Pusss!

(dessutom så har jag spräckt läppen i natt. Fråga inte mig vad jag gör när jag sover..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

I will knock you off your feet

Dessvärre så kan jag inte lägga in några bilder, det är verkligen något fel på min blogg, eller kanske min dator rättaresagt. Har försökt nu några antal gånger under dagen, men icke sa nicke!

Fast jag snorar och nyser som fasen så blir det utgång ikväll ändå, såklart! Först blir vi 15 pers hemma hos bella som ska förfesta sedan tar vi oss till etage.
Kommer säkert bli en rolig kväll:)

Jag ska iallafall lämna världen för en liten stund ikväll!

ha det bra:) , Pusss!

(dessutom så har jag spräckt läppen i natt. Fråga inte mig vad jag gör när jag sover..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0