I believe in you


You don't remember me, but I remember you
I lie awake and try so hard not to think of you
But who can decide what they dream, and dream I do

I believe in you
I'll give up everything just to find you
I have to be with you
To live, to breathe
You're taking over me

Have you forgotten all I know, and all we had
You saw me mourning my love for you, and touched my hand
I knew you loved me then


Evanescence -Taking Over Me ♥


Började egentiligen 13.00 idag, men blev ingenting av det idag. Senare ska jag ta mig till stan med emmaw. Gå runt och myspyysa och shoppa lite.
Och jag älskar Amy Lee´s röst. Det var länge sedan jag lyssnade på evanescence, alltid härligt att lyssna på gamla låtar som får en att fundera en massa. Nu ska jag göra mig iordning!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

I believe in you

2008-10-15 @ 13:21:30

You don't remember me, but I remember you
I lie awake and try so hard not to think of you
But who can decide what they dream, and dream I do

I believe in you
I'll give up everything just to find you
I have to be with you
To live, to breathe
You're taking over me

Have you forgotten all I know, and all we had
You saw me mourning my love for you, and touched my hand
I knew you loved me then


Evanescence -Taking Over Me ♥


Började egentiligen 13.00 idag, men blev ingenting av det idag. Senare ska jag ta mig till stan med emmaw. Gå runt och myspyysa och shoppa lite.
Och jag älskar Amy Lee´s röst. Det var länge sedan jag lyssnade på evanescence, alltid härligt att lyssna på gamla låtar som får en att fundera en massa. Nu ska jag göra mig iordning!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

I believe in you


You don't remember me, but I remember you
I lie awake and try so hard not to think of you
But who can decide what they dream, and dream I do

I believe in you
I'll give up everything just to find you
I have to be with you
To live, to breathe
You're taking over me

Have you forgotten all I know, and all we had
You saw me mourning my love for you, and touched my hand
I knew you loved me then


Evanescence -Taking Over Me ♥


Började egentiligen 13.00 idag, men blev ingenting av det idag. Senare ska jag ta mig till stan med emmaw. Gå runt och myspyysa och shoppa lite.
Och jag älskar Amy Lee´s röst. Det var länge sedan jag lyssnade på evanescence, alltid härligt att lyssna på gamla låtar som får en att fundera en massa. Nu ska jag göra mig iordning!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0