Hej allihooopa

tjena läget och sånt?!
Jag mår skiiiiiiiiit bra asså.
Har precis träffat emmamini en liten stund, hon har klippt lugg idag och hon var fin fin!:)

Vaknade halv 8 imorse och var så jävla död. Somnade inte förens vid 3 inatt. som vanligt?
Stack till mediebyron 9 och sen fick vi gå hem när vi hade fotat några bilder. Kom hem vid halv 12 och gick och la mig direkt. Sov till klockan 4 och sen har jag inte gjort särskillt mycket förutom att dega.

På torsdag smäller det, då firar vi emma som fyllde 18 i lördags! Kommer bli skit kul. Ser verkligen fram emot det:)

Nu ska jag plocka upp på mitt rum och sedan ska jag duscha och typ kippa håret!

Just nu vill jag att du ska komma hit pemil! vill mysa :$


Tjabba tjena hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Hej allihooopa

2008-10-13 @ 20:31:35
tjena läget och sånt?!
Jag mår skiiiiiiiiit bra asså.
Har precis träffat emmamini en liten stund, hon har klippt lugg idag och hon var fin fin!:)

Vaknade halv 8 imorse och var så jävla död. Somnade inte förens vid 3 inatt. som vanligt?
Stack till mediebyron 9 och sen fick vi gå hem när vi hade fotat några bilder. Kom hem vid halv 12 och gick och la mig direkt. Sov till klockan 4 och sen har jag inte gjort särskillt mycket förutom att dega.

På torsdag smäller det, då firar vi emma som fyllde 18 i lördags! Kommer bli skit kul. Ser verkligen fram emot det:)

Nu ska jag plocka upp på mitt rum och sedan ska jag duscha och typ kippa håret!

Just nu vill jag att du ska komma hit pemil! vill mysa :$


Tjabba tjena hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Hej allihooopa

tjena läget och sånt?!
Jag mår skiiiiiiiiit bra asså.
Har precis träffat emmamini en liten stund, hon har klippt lugg idag och hon var fin fin!:)

Vaknade halv 8 imorse och var så jävla död. Somnade inte förens vid 3 inatt. som vanligt?
Stack till mediebyron 9 och sen fick vi gå hem när vi hade fotat några bilder. Kom hem vid halv 12 och gick och la mig direkt. Sov till klockan 4 och sen har jag inte gjort särskillt mycket förutom att dega.

På torsdag smäller det, då firar vi emma som fyllde 18 i lördags! Kommer bli skit kul. Ser verkligen fram emot det:)

Nu ska jag plocka upp på mitt rum och sedan ska jag duscha och typ kippa håret!

Just nu vill jag att du ska komma hit pemil! vill mysa :$


Tjabba tjena hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0