det är colan, det är snabbt å gottan!


Jag har turen med mig att jag har snabbt och gott nedanför dörren. 90 grammare kombimål, i mitt hjärta!


Idag har det åter igen varit en slapp-dag. Men jag har faktiskt gjort lite mer än att bara ligga i min säng och hänga framför datorn!
Dagen började med att man sov som en prinsessa och vaknade riktigt utvilad och glad. Precis då ringde bubbepemil och berättade att han yrade runt inne på ICA vid carolicity. Liksom vad fan gör han och hänger vid carolicity? Själv har jag bara varit där högst två gånger i mitt liv, och jag tycker det känns som om carolicity är en helt annan värld. Konstiga människor och skumma affärer eller nått.. ajja, nu kom jag ut på något helt annat spår.. han hade iallafall blivit ditskickad av sin praktik för att mäta nått skit inne på ICA.
Upp steg jag ur sängen och hoppade in i duschen. När jag kom ut från duschen ringde pemil igen och sa att han var nedanför mig, så upp fick han komma och det blev en del mys och bus. Tillslut blev jag trött och somna. Ibland är det väldigt ansträngade att vara med emil. Vi ska alltid brottas och slåss och imellan det ska vi mysa samtidigt.
För att vara helt ärlig så brukar jag få träningsvärk dagen efter vi har träffats. Ibland går det till och med för vilt till då jag kan tex få steck i ansiktet, fläskläpp och blåmärken.. och det hemskaste, äckliga sugmärken, speciellt den jag fick på läppen. Folk började undra vad han egentligen gör mot mig:P Misshandel på gång? haha.
Här är tom en bild hur det såg ut8-)

Men okej, jag glömmer aldrig den gången jag nitade till honom med knytnäven så han flög lite, och emil (om du läser detta) kommer du ihåg när jag råkade sparka dig i ansiktet så du trilla ner från din säng?! haha jag sitter här och skrattar. Jag lovar er, den synen var nog en av de roligaste jag har varit med om! ajja..

Sedan pyste han hem och jag gick till emmaw där vi myste och åt citrontårta, och lasange, äpple med för den delen. hoho. Mysigt var det iallafall. En massa tjejsnack. Det är nog det härligaste som finns, att ha någon som man kan babbla med hur som helst.
Efter ett tag skulle jag då dra mig hemåt, och påvägen hem blev man stalkad av en äcklig tjocksnubbe. Det var faktiskt riktigt läskigt! Han var nog psykoman, han gick och rastade en hund som inte fanns? han hade alltså ingen hund.. Men jag sprang till cykeln och bad till gud att jag skulle komma hem levade. and i did! thanks god!!

Imorgon är det tisdag och jag och emmaw ska springa runt i stan och äga. Funderar på att smälla lite pengar på kläder. Känner att jag behöver det. massamassamassamassa! Fast egentligen har jag inga pengar att smälla.

Oj vad detta känns mycket det jag har skrivit, jag menar jag brukar aldrig riktigt orka skriva något, men känn dig hedrad (du som läser detta) att få en massa smarrigheter att läsa om mitt liv. För om jag nu tittat på min "statestik" så har det faktiskt ökat en del läsare. Så detta är ämnat till er, era snokare! Hoppas det smakar.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

det är colan, det är snabbt å gottan!

2008-10-21 @ 02:08:18

Jag har turen med mig att jag har snabbt och gott nedanför dörren. 90 grammare kombimål, i mitt hjärta!


Idag har det åter igen varit en slapp-dag. Men jag har faktiskt gjort lite mer än att bara ligga i min säng och hänga framför datorn!
Dagen började med att man sov som en prinsessa och vaknade riktigt utvilad och glad. Precis då ringde bubbepemil och berättade att han yrade runt inne på ICA vid carolicity. Liksom vad fan gör han och hänger vid carolicity? Själv har jag bara varit där högst två gånger i mitt liv, och jag tycker det känns som om carolicity är en helt annan värld. Konstiga människor och skumma affärer eller nått.. ajja, nu kom jag ut på något helt annat spår.. han hade iallafall blivit ditskickad av sin praktik för att mäta nått skit inne på ICA.
Upp steg jag ur sängen och hoppade in i duschen. När jag kom ut från duschen ringde pemil igen och sa att han var nedanför mig, så upp fick han komma och det blev en del mys och bus. Tillslut blev jag trött och somna. Ibland är det väldigt ansträngade att vara med emil. Vi ska alltid brottas och slåss och imellan det ska vi mysa samtidigt.
För att vara helt ärlig så brukar jag få träningsvärk dagen efter vi har träffats. Ibland går det till och med för vilt till då jag kan tex få steck i ansiktet, fläskläpp och blåmärken.. och det hemskaste, äckliga sugmärken, speciellt den jag fick på läppen. Folk började undra vad han egentligen gör mot mig:P Misshandel på gång? haha.
Här är tom en bild hur det såg ut8-)

Men okej, jag glömmer aldrig den gången jag nitade till honom med knytnäven så han flög lite, och emil (om du läser detta) kommer du ihåg när jag råkade sparka dig i ansiktet så du trilla ner från din säng?! haha jag sitter här och skrattar. Jag lovar er, den synen var nog en av de roligaste jag har varit med om! ajja..

Sedan pyste han hem och jag gick till emmaw där vi myste och åt citrontårta, och lasange, äpple med för den delen. hoho. Mysigt var det iallafall. En massa tjejsnack. Det är nog det härligaste som finns, att ha någon som man kan babbla med hur som helst.
Efter ett tag skulle jag då dra mig hemåt, och påvägen hem blev man stalkad av en äcklig tjocksnubbe. Det var faktiskt riktigt läskigt! Han var nog psykoman, han gick och rastade en hund som inte fanns? han hade alltså ingen hund.. Men jag sprang till cykeln och bad till gud att jag skulle komma hem levade. and i did! thanks god!!

Imorgon är det tisdag och jag och emmaw ska springa runt i stan och äga. Funderar på att smälla lite pengar på kläder. Känner att jag behöver det. massamassamassamassa! Fast egentligen har jag inga pengar att smälla.

Oj vad detta känns mycket det jag har skrivit, jag menar jag brukar aldrig riktigt orka skriva något, men känn dig hedrad (du som läser detta) att få en massa smarrigheter att läsa om mitt liv. För om jag nu tittat på min "statestik" så har det faktiskt ökat en del läsare. Så detta är ämnat till er, era snokare! Hoppas det smakar.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

det är colan, det är snabbt å gottan!


Jag har turen med mig att jag har snabbt och gott nedanför dörren. 90 grammare kombimål, i mitt hjärta!


Idag har det åter igen varit en slapp-dag. Men jag har faktiskt gjort lite mer än att bara ligga i min säng och hänga framför datorn!
Dagen började med att man sov som en prinsessa och vaknade riktigt utvilad och glad. Precis då ringde bubbepemil och berättade att han yrade runt inne på ICA vid carolicity. Liksom vad fan gör han och hänger vid carolicity? Själv har jag bara varit där högst två gånger i mitt liv, och jag tycker det känns som om carolicity är en helt annan värld. Konstiga människor och skumma affärer eller nått.. ajja, nu kom jag ut på något helt annat spår.. han hade iallafall blivit ditskickad av sin praktik för att mäta nått skit inne på ICA.
Upp steg jag ur sängen och hoppade in i duschen. När jag kom ut från duschen ringde pemil igen och sa att han var nedanför mig, så upp fick han komma och det blev en del mys och bus. Tillslut blev jag trött och somna. Ibland är det väldigt ansträngade att vara med emil. Vi ska alltid brottas och slåss och imellan det ska vi mysa samtidigt.
För att vara helt ärlig så brukar jag få träningsvärk dagen efter vi har träffats. Ibland går det till och med för vilt till då jag kan tex få steck i ansiktet, fläskläpp och blåmärken.. och det hemskaste, äckliga sugmärken, speciellt den jag fick på läppen. Folk började undra vad han egentligen gör mot mig:P Misshandel på gång? haha.
Här är tom en bild hur det såg ut8-)

Men okej, jag glömmer aldrig den gången jag nitade till honom med knytnäven så han flög lite, och emil (om du läser detta) kommer du ihåg när jag råkade sparka dig i ansiktet så du trilla ner från din säng?! haha jag sitter här och skrattar. Jag lovar er, den synen var nog en av de roligaste jag har varit med om! ajja..

Sedan pyste han hem och jag gick till emmaw där vi myste och åt citrontårta, och lasange, äpple med för den delen. hoho. Mysigt var det iallafall. En massa tjejsnack. Det är nog det härligaste som finns, att ha någon som man kan babbla med hur som helst.
Efter ett tag skulle jag då dra mig hemåt, och påvägen hem blev man stalkad av en äcklig tjocksnubbe. Det var faktiskt riktigt läskigt! Han var nog psykoman, han gick och rastade en hund som inte fanns? han hade alltså ingen hund.. Men jag sprang till cykeln och bad till gud att jag skulle komma hem levade. and i did! thanks god!!

Imorgon är det tisdag och jag och emmaw ska springa runt i stan och äga. Funderar på att smälla lite pengar på kläder. Känner att jag behöver det. massamassamassamassa! Fast egentligen har jag inga pengar att smälla.

Oj vad detta känns mycket det jag har skrivit, jag menar jag brukar aldrig riktigt orka skriva något, men känn dig hedrad (du som läser detta) att få en massa smarrigheter att läsa om mitt liv. För om jag nu tittat på min "statestik" så har det faktiskt ökat en del läsare. Så detta är ämnat till er, era snokare! Hoppas det smakar.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0