blooooood

jag fick precis näsblod och det smakar endast blod i munnen. mums. äckligt!

Jag har sovit och sovit inatt, riktigt skönt när man sover som en stock och absolut ingenting kan väcka en. Det hade lika gärna kunnat släppa en massa bomber precis bredvid mig, jag sover vidare ändå! Jag vaknade till och med inte äns fast min mobil ringde..hmm vad är fel på mig? haha
Drömde dessutom en sjuk dröm inatt! Svårt att förklara vad den egentligen handlade om, men kort och gott handlade det om att vi människor blev tagna av små freaks. De körde oss ut med en stor stooor färja till en öde ö som såg sjukt konstig ut. tänk alien stuk över det.
Där fungerade det som när solen var uppe så var alla jätte trevliga och det var jätte mysigt på ön, men såfort det blev mörkt så förvandlades vissa (dom freaksen som redan bodde på ön) till mördare. De var en blandning mellan vampyrer och dampbarn typ.
Usch den var så verklig den drömmen. Känns som om det hände på riktigt, och jag har nästan lust att skriva en bok om det hahah, hade sålt miljoontals böcker och blivit miljonär. GÖTT.

Vaknade klockan 14.00 av att sophie(min 8-åriga lillasyster) kom in och frågade om jag vill ha "kanel pizza".
Kanel pizza tänkte ja, vafan är det liksom. usch. Men hon hade bakat kanelbullar som var som pizza:P haha och gott var det fanemig!

Imorgon börjar dessutom praktiken, 8 veckor utan skolan(typ). yes.

Nu ska jag kolla vidare på idolreprisen sen i fredags. hejjjja lars!

puss pårej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

blooooood

2008-10-05 @ 16:11:52
jag fick precis näsblod och det smakar endast blod i munnen. mums. äckligt!

Jag har sovit och sovit inatt, riktigt skönt när man sover som en stock och absolut ingenting kan väcka en. Det hade lika gärna kunnat släppa en massa bomber precis bredvid mig, jag sover vidare ändå! Jag vaknade till och med inte äns fast min mobil ringde..hmm vad är fel på mig? haha
Drömde dessutom en sjuk dröm inatt! Svårt att förklara vad den egentligen handlade om, men kort och gott handlade det om att vi människor blev tagna av små freaks. De körde oss ut med en stor stooor färja till en öde ö som såg sjukt konstig ut. tänk alien stuk över det.
Där fungerade det som när solen var uppe så var alla jätte trevliga och det var jätte mysigt på ön, men såfort det blev mörkt så förvandlades vissa (dom freaksen som redan bodde på ön) till mördare. De var en blandning mellan vampyrer och dampbarn typ.
Usch den var så verklig den drömmen. Känns som om det hände på riktigt, och jag har nästan lust att skriva en bok om det hahah, hade sålt miljoontals böcker och blivit miljonär. GÖTT.

Vaknade klockan 14.00 av att sophie(min 8-åriga lillasyster) kom in och frågade om jag vill ha "kanel pizza".
Kanel pizza tänkte ja, vafan är det liksom. usch. Men hon hade bakat kanelbullar som var som pizza:P haha och gott var det fanemig!

Imorgon börjar dessutom praktiken, 8 veckor utan skolan(typ). yes.

Nu ska jag kolla vidare på idolreprisen sen i fredags. hejjjja lars!

puss pårej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

blooooood

jag fick precis näsblod och det smakar endast blod i munnen. mums. äckligt!

Jag har sovit och sovit inatt, riktigt skönt när man sover som en stock och absolut ingenting kan väcka en. Det hade lika gärna kunnat släppa en massa bomber precis bredvid mig, jag sover vidare ändå! Jag vaknade till och med inte äns fast min mobil ringde..hmm vad är fel på mig? haha
Drömde dessutom en sjuk dröm inatt! Svårt att förklara vad den egentligen handlade om, men kort och gott handlade det om att vi människor blev tagna av små freaks. De körde oss ut med en stor stooor färja till en öde ö som såg sjukt konstig ut. tänk alien stuk över det.
Där fungerade det som när solen var uppe så var alla jätte trevliga och det var jätte mysigt på ön, men såfort det blev mörkt så förvandlades vissa (dom freaksen som redan bodde på ön) till mördare. De var en blandning mellan vampyrer och dampbarn typ.
Usch den var så verklig den drömmen. Känns som om det hände på riktigt, och jag har nästan lust att skriva en bok om det hahah, hade sålt miljoontals böcker och blivit miljonär. GÖTT.

Vaknade klockan 14.00 av att sophie(min 8-åriga lillasyster) kom in och frågade om jag vill ha "kanel pizza".
Kanel pizza tänkte ja, vafan är det liksom. usch. Men hon hade bakat kanelbullar som var som pizza:P haha och gott var det fanemig!

Imorgon börjar dessutom praktiken, 8 veckor utan skolan(typ). yes.

Nu ska jag kolla vidare på idolreprisen sen i fredags. hejjjja lars!

puss pårej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0