Torsdag

Gud vad den här veckan har gått snabbt! Den har bara flygit förbi i prinsip.
Imorgon är det fredag och det menas med bara en massa lek i slolan.. alltså inget jobbigt och seriöst. Sedan ska jag in till stan med dino och emma för att fixa vår present till julia. På kvällen har då jullebullen sin 18-års fest, maskerad. Vi alla ska klä ut sig till en kändis som julia har gett årder att man ska vara haha.  Vi kommer vara en del så det ser jag verkligen fram emot och det kommer säkert bli jätte kul! 
Har presis kollat vad jag ska ha på mig osv, och det kommer nog bli rätt bra:) vem jag ska vara får ni se på bilder sen;) mohaha.. En sak kan jag lova er, jag kommer se förjääävlig ut!!:P

Nu ska jag snart äta och ikväll får man se vad som händer, kanske blir det bio :)

PUSS!

image197


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Torsdag

2008-05-22 @ 17:33:58

Gud vad den här veckan har gått snabbt! Den har bara flygit förbi i prinsip.
Imorgon är det fredag och det menas med bara en massa lek i slolan.. alltså inget jobbigt och seriöst. Sedan ska jag in till stan med dino och emma för att fixa vår present till julia. På kvällen har då jullebullen sin 18-års fest, maskerad. Vi alla ska klä ut sig till en kändis som julia har gett årder att man ska vara haha.  Vi kommer vara en del så det ser jag verkligen fram emot och det kommer säkert bli jätte kul! 
Har presis kollat vad jag ska ha på mig osv, och det kommer nog bli rätt bra:) vem jag ska vara får ni se på bilder sen;) mohaha.. En sak kan jag lova er, jag kommer se förjääävlig ut!!:P

Nu ska jag snart äta och ikväll får man se vad som händer, kanske blir det bio :)

PUSS!

image197


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Torsdag

Gud vad den här veckan har gått snabbt! Den har bara flygit förbi i prinsip.
Imorgon är det fredag och det menas med bara en massa lek i slolan.. alltså inget jobbigt och seriöst. Sedan ska jag in till stan med dino och emma för att fixa vår present till julia. På kvällen har då jullebullen sin 18-års fest, maskerad. Vi alla ska klä ut sig till en kändis som julia har gett årder att man ska vara haha.  Vi kommer vara en del så det ser jag verkligen fram emot och det kommer säkert bli jätte kul! 
Har presis kollat vad jag ska ha på mig osv, och det kommer nog bli rätt bra:) vem jag ska vara får ni se på bilder sen;) mohaha.. En sak kan jag lova er, jag kommer se förjääävlig ut!!:P

Nu ska jag snart äta och ikväll får man se vad som händer, kanske blir det bio :)

PUSS!

image197


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0