tjennnna

Usch vad jag är trött! Funderar på att gå och lägga mig nu snart. Har varit i solen hela dagen så det kan nog bero på det.. Fått lite färg iallafall:)

I fredags var jag, bella och emma först hemma hos bella..
Hennes föräldrar hade fest så vi hjälpte till att servera mat och dryck osv:) rätt trevligt faktiskt. Sedan tog vi taxi hem till en kille som heter danne som hade 19 årsfest. Där var det väl trevligt där med, men inte heller så jätte kul direkt men dock inte tråkigt.
Tillslut pallade jag och emma inte mer så vi åkte och käkade på snabban ist:D sen drog vi hem till mig och decka direkt i sängen haha.. På morgonen vaknade vi sjukt förvirrade och sedan stack vi och köpte jordgubbar och vindruvor och gick och solade. myspyyyys!
På kvällen så åkte vi till annab och grillade och drack lite med några:D treeevligt! Länge sen man träffade min lilla annso! Så det var myspys och sjukt gott! Vi alla fick dessutom se emmas skills på kubb och hon söööög riktigt hårt asså. Förvirrad jävel haha.. GULLE!:D

Sen nu ikväll har man varit ute en stund med emma och fanny:) länge sen man träffade nasty hoe och det var trävligt! 

jajja, haha jag är sjukt trött och pallar inte skriva mer så TJENNNNNNNA på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjennnna

2008-05-11 @ 22:24:01

Usch vad jag är trött! Funderar på att gå och lägga mig nu snart. Har varit i solen hela dagen så det kan nog bero på det.. Fått lite färg iallafall:)

I fredags var jag, bella och emma först hemma hos bella..
Hennes föräldrar hade fest så vi hjälpte till att servera mat och dryck osv:) rätt trevligt faktiskt. Sedan tog vi taxi hem till en kille som heter danne som hade 19 årsfest. Där var det väl trevligt där med, men inte heller så jätte kul direkt men dock inte tråkigt.
Tillslut pallade jag och emma inte mer så vi åkte och käkade på snabban ist:D sen drog vi hem till mig och decka direkt i sängen haha.. På morgonen vaknade vi sjukt förvirrade och sedan stack vi och köpte jordgubbar och vindruvor och gick och solade. myspyyyys!
På kvällen så åkte vi till annab och grillade och drack lite med några:D treeevligt! Länge sen man träffade min lilla annso! Så det var myspys och sjukt gott! Vi alla fick dessutom se emmas skills på kubb och hon söööög riktigt hårt asså. Förvirrad jävel haha.. GULLE!:D

Sen nu ikväll har man varit ute en stund med emma och fanny:) länge sen man träffade nasty hoe och det var trävligt! 

jajja, haha jag är sjukt trött och pallar inte skriva mer så TJENNNNNNNA på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjennnna

Usch vad jag är trött! Funderar på att gå och lägga mig nu snart. Har varit i solen hela dagen så det kan nog bero på det.. Fått lite färg iallafall:)

I fredags var jag, bella och emma först hemma hos bella..
Hennes föräldrar hade fest så vi hjälpte till att servera mat och dryck osv:) rätt trevligt faktiskt. Sedan tog vi taxi hem till en kille som heter danne som hade 19 årsfest. Där var det väl trevligt där med, men inte heller så jätte kul direkt men dock inte tråkigt.
Tillslut pallade jag och emma inte mer så vi åkte och käkade på snabban ist:D sen drog vi hem till mig och decka direkt i sängen haha.. På morgonen vaknade vi sjukt förvirrade och sedan stack vi och köpte jordgubbar och vindruvor och gick och solade. myspyyyys!
På kvällen så åkte vi till annab och grillade och drack lite med några:D treeevligt! Länge sen man träffade min lilla annso! Så det var myspys och sjukt gott! Vi alla fick dessutom se emmas skills på kubb och hon söööög riktigt hårt asså. Förvirrad jävel haha.. GULLE!:D

Sen nu ikväll har man varit ute en stund med emma och fanny:) länge sen man träffade nasty hoe och det var trävligt! 

jajja, haha jag är sjukt trött och pallar inte skriva mer så TJENNNNNNNA på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0