Tjennnna! Lääääägettt?

Fredag idag!:D:D hääärligt värre!
Var i skolan en pyyttte stund, hade ingenting att göra så vi fick gå hem. Min mentor visade mig mina betyg och vet ni vad!? Jag hade jobbat upp allllla mina ign :D:D:D (förutom engelskan då) Och jag är så sjuuukt stolt över mig själv så det inte är sant. hoho... :)
Efter det stack man in till staden med emmö och mötte upp bellis. Fikade och myste, härligt!

Ikväll blir det fest. Först ska jag, emma och bella hjälpa till bellas föräldrar som ska ha fest, sen åker vi vidare till 19års fest :) Känns som om det kommer bli en rolig kväll.. får hoppas på det också!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjennnna! Lääääägettt?

2008-05-09 @ 17:35:41

Fredag idag!:D:D hääärligt värre!
Var i skolan en pyyttte stund, hade ingenting att göra så vi fick gå hem. Min mentor visade mig mina betyg och vet ni vad!? Jag hade jobbat upp allllla mina ign :D:D:D (förutom engelskan då) Och jag är så sjuuukt stolt över mig själv så det inte är sant. hoho... :)
Efter det stack man in till staden med emmö och mötte upp bellis. Fikade och myste, härligt!

Ikväll blir det fest. Först ska jag, emma och bella hjälpa till bellas föräldrar som ska ha fest, sen åker vi vidare till 19års fest :) Känns som om det kommer bli en rolig kväll.. får hoppas på det också!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjennnna! Lääääägettt?

Fredag idag!:D:D hääärligt värre!
Var i skolan en pyyttte stund, hade ingenting att göra så vi fick gå hem. Min mentor visade mig mina betyg och vet ni vad!? Jag hade jobbat upp allllla mina ign :D:D:D (förutom engelskan då) Och jag är så sjuuukt stolt över mig själv så det inte är sant. hoho... :)
Efter det stack man in till staden med emmö och mötte upp bellis. Fikade och myste, härligt!

Ikväll blir det fest. Först ska jag, emma och bella hjälpa till bellas föräldrar som ska ha fest, sen åker vi vidare till 19års fest :) Känns som om det kommer bli en rolig kväll.. får hoppas på det också!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0