tja



Igår var det 20 års firade här hemma för josse:) Mysigt och god mat och MYCKET sprit;) :D
Hon hade bjudit hit några och sedan skulle vi ut, men det slutade med att vi alla stannade här.. helt sjukt att josse blir 20 år, vi börjar bli stora nu. Jag ser alltid hon och mig framför mig som små småttingar. Men nu, nu är vi fan... vuxna?!:S  damn boy.

Idag har jag bara städat här hemma och tagit det lugnt, är sjuuukt trött och stressad. Mycket att göra, måste plugga till jävla idrottsprov, buuhu! jajja:) skriver kanske något senare. Funderar på att dr mig hem till emma för att få mig på bättre humör!

hejdå bajsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tja

2008-05-25 @ 19:07:45


Igår var det 20 års firade här hemma för josse:) Mysigt och god mat och MYCKET sprit;) :D
Hon hade bjudit hit några och sedan skulle vi ut, men det slutade med att vi alla stannade här.. helt sjukt att josse blir 20 år, vi börjar bli stora nu. Jag ser alltid hon och mig framför mig som små småttingar. Men nu, nu är vi fan... vuxna?!:S  damn boy.

Idag har jag bara städat här hemma och tagit det lugnt, är sjuuukt trött och stressad. Mycket att göra, måste plugga till jävla idrottsprov, buuhu! jajja:) skriver kanske något senare. Funderar på att dr mig hem till emma för att få mig på bättre humör!

hejdå bajsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tja



Igår var det 20 års firade här hemma för josse:) Mysigt och god mat och MYCKET sprit;) :D
Hon hade bjudit hit några och sedan skulle vi ut, men det slutade med att vi alla stannade här.. helt sjukt att josse blir 20 år, vi börjar bli stora nu. Jag ser alltid hon och mig framför mig som små småttingar. Men nu, nu är vi fan... vuxna?!:S  damn boy.

Idag har jag bara städat här hemma och tagit det lugnt, är sjuuukt trött och stressad. Mycket att göra, måste plugga till jävla idrottsprov, buuhu! jajja:) skriver kanske något senare. Funderar på att dr mig hem till emma för att få mig på bättre humör!

hejdå bajsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0