Tears dry on their own

Har inte skrivit något här nu på ett tag direkt, därför jag endast lagt upp lite skitskit. Har inte haft ork eller tid för att skriva.. Har dessutom så jäkla mycket i skolan nu så man nästan blir galen. Blöblö! En sak som har gjort mig sjukt glad är att jag hittade min ipod.. så härligt att lyssna på alla gamla låtar och så mycket minnen man får upp i skallen.

Och just nu vet jag bara inte var fan jag ska ta vägen. Jävla skit asså.. Är så förvirrad. Hade gärna velat åka någonstans och bara behöva tänka på mig själv. Vill bort från malmö, vill bort från skolan och alla problem. Även fast det går sjukt bra för mig just nu så orkar man bara inte med skolan. Snart lov, och det gör mig lite nervös. Har fortfarande inte fått jobbet som jag var på intervju på. De sa att det nästan var 100 % säkert att jag skulle få det, men de har inte hört av sig än så tjena på dom.

Li kom även hem idag från Polen. Egentligen skulle hon komma hem om typ två månader, men hon ville hem:) Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Tears dry on their own

2008-05-13 @ 22:36:00

Har inte skrivit något här nu på ett tag direkt, därför jag endast lagt upp lite skitskit. Har inte haft ork eller tid för att skriva.. Har dessutom så jäkla mycket i skolan nu så man nästan blir galen. Blöblö! En sak som har gjort mig sjukt glad är att jag hittade min ipod.. så härligt att lyssna på alla gamla låtar och så mycket minnen man får upp i skallen.

Och just nu vet jag bara inte var fan jag ska ta vägen. Jävla skit asså.. Är så förvirrad. Hade gärna velat åka någonstans och bara behöva tänka på mig själv. Vill bort från malmö, vill bort från skolan och alla problem. Även fast det går sjukt bra för mig just nu så orkar man bara inte med skolan. Snart lov, och det gör mig lite nervös. Har fortfarande inte fått jobbet som jag var på intervju på. De sa att det nästan var 100 % säkert att jag skulle få det, men de har inte hört av sig än så tjena på dom.

Li kom även hem idag från Polen. Egentligen skulle hon komma hem om typ två månader, men hon ville hem:) Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Tears dry on their own

Har inte skrivit något här nu på ett tag direkt, därför jag endast lagt upp lite skitskit. Har inte haft ork eller tid för att skriva.. Har dessutom så jäkla mycket i skolan nu så man nästan blir galen. Blöblö! En sak som har gjort mig sjukt glad är att jag hittade min ipod.. så härligt att lyssna på alla gamla låtar och så mycket minnen man får upp i skallen.

Och just nu vet jag bara inte var fan jag ska ta vägen. Jävla skit asså.. Är så förvirrad. Hade gärna velat åka någonstans och bara behöva tänka på mig själv. Vill bort från malmö, vill bort från skolan och alla problem. Även fast det går sjukt bra för mig just nu så orkar man bara inte med skolan. Snart lov, och det gör mig lite nervös. Har fortfarande inte fått jobbet som jag var på intervju på. De sa att det nästan var 100 % säkert att jag skulle få det, men de har inte hört av sig än så tjena på dom.

Li kom även hem idag från Polen. Egentligen skulle hon komma hem om typ två månader, men hon ville hem:) Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0