Student!

Har precis hjälp till här hemma med det sista inför studenten. Snart ska man hoppa in i duschen och sen göra sig fin för att åka till oskars skola där han springer ut. Sjääälvklart hänger man på flaket och det ska bli jävligt ball!:D Kommer komma massor av folk hit sen så det kommer antagligen bli en del krökande för oss, härligt!:D

Men jag saknar ändå er där hemmma! Har en sådan hemlängtan och jag saknar min emmöö!!!!:P Men på lördag tar vi igen allt vi missat och dååå jävlar ska det krökas :D ser verkligen sjukt fram emot lördag:):) Jojos och linneas 18 års fest ju!

Jajjjja, nu måste jag springa in i duschen! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Student!

2008-05-29 @ 11:10:49
Har precis hjälp till här hemma med det sista inför studenten. Snart ska man hoppa in i duschen och sen göra sig fin för att åka till oskars skola där han springer ut. Sjääälvklart hänger man på flaket och det ska bli jävligt ball!:D Kommer komma massor av folk hit sen så det kommer antagligen bli en del krökande för oss, härligt!:D

Men jag saknar ändå er där hemmma! Har en sådan hemlängtan och jag saknar min emmöö!!!!:P Men på lördag tar vi igen allt vi missat och dååå jävlar ska det krökas :D ser verkligen sjukt fram emot lördag:):) Jojos och linneas 18 års fest ju!

Jajjjja, nu måste jag springa in i duschen! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Student!

Har precis hjälp till här hemma med det sista inför studenten. Snart ska man hoppa in i duschen och sen göra sig fin för att åka till oskars skola där han springer ut. Sjääälvklart hänger man på flaket och det ska bli jävligt ball!:D Kommer komma massor av folk hit sen så det kommer antagligen bli en del krökande för oss, härligt!:D

Men jag saknar ändå er där hemmma! Har en sådan hemlängtan och jag saknar min emmöö!!!!:P Men på lördag tar vi igen allt vi missat och dååå jävlar ska det krökas :D ser verkligen sjukt fram emot lördag:):) Jojos och linneas 18 års fest ju!

Jajjjja, nu måste jag springa in i duschen! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0