Sthlm

Vaknade precis, och jag är så jäävla trött! Hade gärna bara slängt mig ner i sängen och somnat om.. Men istället så ska jag sätta igång att packa. Åker till sthlm idag och är där tills på lördag.
Orkar egentligen inte alls åka dit, har verkligen iiingen lust över huvudtaget! Men är tvungen, Oskar tar studenten imorgon(min halvbror). Som tur är så kommer jag hem rätt tidigt på lördag så jag hinner komma på jojos och linneas 18-årsfest!:) Ser väääldigt mycket fram emot det!

Måste också bara tillägga att det var kul att träffa dig igår.. Blir alltid lika glad av dig(A)

Men hör gärna av er;)  PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Sthlm

2008-05-28 @ 09:49:17
Vaknade precis, och jag är så jäävla trött! Hade gärna bara slängt mig ner i sängen och somnat om.. Men istället så ska jag sätta igång att packa. Åker till sthlm idag och är där tills på lördag.
Orkar egentligen inte alls åka dit, har verkligen iiingen lust över huvudtaget! Men är tvungen, Oskar tar studenten imorgon(min halvbror). Som tur är så kommer jag hem rätt tidigt på lördag så jag hinner komma på jojos och linneas 18-årsfest!:) Ser väääldigt mycket fram emot det!

Måste också bara tillägga att det var kul att träffa dig igår.. Blir alltid lika glad av dig(A)

Men hör gärna av er;)  PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Sthlm

Vaknade precis, och jag är så jäävla trött! Hade gärna bara slängt mig ner i sängen och somnat om.. Men istället så ska jag sätta igång att packa. Åker till sthlm idag och är där tills på lördag.
Orkar egentligen inte alls åka dit, har verkligen iiingen lust över huvudtaget! Men är tvungen, Oskar tar studenten imorgon(min halvbror). Som tur är så kommer jag hem rätt tidigt på lördag så jag hinner komma på jojos och linneas 18-årsfest!:) Ser väääldigt mycket fram emot det!

Måste också bara tillägga att det var kul att träffa dig igår.. Blir alltid lika glad av dig(A)

Men hör gärna av er;)  PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0