Om min syrra Madde

M- umsig som en muffins.
A- lltid där och närvarande när man ber om det, inte som vår syrra Josse.
D-uktigt på att få människor att bli glada. Tjejen har humor.
E-n otrolig snygg person, som kan få exakt vem som helst.
L-ent hår, dock ej i topparna.
E-j svikare. Har aldrig svikit mig iaf.
I-nte så bra på att stava. Hon tror att hon är bra på det. Gullig du eee.
N-yckel till hennes hjärta är att klia henne i nacken, precis som hon skulle va en liten katt.
E-n promenad med Madde är det bästa som finns.

Puss från din syrra Li


ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Om min syrra Madde

2008-05-22 @ 19:20:34

M- umsig som en muffins.
A- lltid där och närvarande när man ber om det, inte som vår syrra Josse.
D-uktigt på att få människor att bli glada. Tjejen har humor.
E-n otrolig snygg person, som kan få exakt vem som helst.
L-ent hår, dock ej i topparna.
E-j svikare. Har aldrig svikit mig iaf.
I-nte så bra på att stava. Hon tror att hon är bra på det. Gullig du eee.
N-yckel till hennes hjärta är att klia henne i nacken, precis som hon skulle va en liten katt.
E-n promenad med Madde är det bästa som finns.

Puss från din syrra Li


ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Om min syrra Madde

M- umsig som en muffins.
A- lltid där och närvarande när man ber om det, inte som vår syrra Josse.
D-uktigt på att få människor att bli glada. Tjejen har humor.
E-n otrolig snygg person, som kan få exakt vem som helst.
L-ent hår, dock ej i topparna.
E-j svikare. Har aldrig svikit mig iaf.
I-nte så bra på att stava. Hon tror att hon är bra på det. Gullig du eee.
N-yckel till hennes hjärta är att klia henne i nacken, precis som hon skulle va en liten katt.
E-n promenad med Madde är det bästa som finns.

Puss från din syrra Li


ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0