JAAAAAAAAAAA!!:D:D

JAG FICK JOBBET!!!  och jag är så jääävla över lycklig!!
Har gått och väntat på besked nu i ungefär 3-4 veckor och har trott att de inte var intresseade av mig, men tro det eller ej, Jag fick det! WOHO! De ville dessutom att jag skulle jobba mer än vad som var väntat, så får se hur det blir. Har inte direkt något intresse över att jobba hela sommaren. Ska resa osv så är inte direkt villi att jobba hela sommaren.

Hade nationella hela dagen idag typ, och det gick faktiskt rätt okej. Vill inte säga för mycket heller men det känns okej:) Efter skolan åkte man till josse som jobbade, så det blev en massa krängade med min älskade vaniljlatte!
Är ledig imorgon, och det är riktigt skönt! Ska upp tidigt och sola hela dagen så man blir lite snyggare tills kvällen;) haha..

Föresten så fyller JULLEBULLE 18 år idag:D graaaatttiiiiiis! :)

Skriver kanske senare, för nu ska jag ut! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

JAAAAAAAAAAA!!:D:D

2008-05-15 @ 17:18:06
JAG FICK JOBBET!!!  och jag är så jääävla över lycklig!!
Har gått och väntat på besked nu i ungefär 3-4 veckor och har trott att de inte var intresseade av mig, men tro det eller ej, Jag fick det! WOHO! De ville dessutom att jag skulle jobba mer än vad som var väntat, så får se hur det blir. Har inte direkt något intresse över att jobba hela sommaren. Ska resa osv så är inte direkt villi att jobba hela sommaren.

Hade nationella hela dagen idag typ, och det gick faktiskt rätt okej. Vill inte säga för mycket heller men det känns okej:) Efter skolan åkte man till josse som jobbade, så det blev en massa krängade med min älskade vaniljlatte!
Är ledig imorgon, och det är riktigt skönt! Ska upp tidigt och sola hela dagen så man blir lite snyggare tills kvällen;) haha..

Föresten så fyller JULLEBULLE 18 år idag:D graaaatttiiiiiis! :)

Skriver kanske senare, för nu ska jag ut! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

JAAAAAAAAAAA!!:D:D

JAG FICK JOBBET!!!  och jag är så jääävla över lycklig!!
Har gått och väntat på besked nu i ungefär 3-4 veckor och har trott att de inte var intresseade av mig, men tro det eller ej, Jag fick det! WOHO! De ville dessutom att jag skulle jobba mer än vad som var väntat, så får se hur det blir. Har inte direkt något intresse över att jobba hela sommaren. Ska resa osv så är inte direkt villi att jobba hela sommaren.

Hade nationella hela dagen idag typ, och det gick faktiskt rätt okej. Vill inte säga för mycket heller men det känns okej:) Efter skolan åkte man till josse som jobbade, så det blev en massa krängade med min älskade vaniljlatte!
Är ledig imorgon, och det är riktigt skönt! Ska upp tidigt och sola hela dagen så man blir lite snyggare tills kvällen;) haha..

Föresten så fyller JULLEBULLE 18 år idag:D graaaatttiiiiiis! :)

Skriver kanske senare, för nu ska jag ut! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0