impuls emm och madd på nya äventyr,

igårkväll hade man så tråkigt och deppigt så vi bestämde oss för att göra nått.. dejvid booy undra om vi var sugna på lite krök och självklart var vi det;) mohaha..
Stack och träffade emma vid 00.00 och sedan tog vi oss hem till olleman..på vägen dit mötte vi en sjukt myskoman som börja porra sig när han cyklade förbi oss, svin äckligt! menmen, hos ollle var det treeevligt och galet som vanligt :P
Klockan blev runt fyra-fem och vi bajkade hemåt, fåglarna kvittrade och det började bli ljust, sjukt mysigt, riktig sommar kännsla:)
När vi väl var framme hos emma somnade vi direkt när vi la oss ner i sängen. Duktiga som vi är så gick vi upp och tog oss till skolan! Fast jag sov som en prinsessa i hennes underbara säng. Känner mig riktigt duktig faktiskt! :)

Idag var det bara en massa yr och flumm i skolan, hände absolut ingenting, kom dit, satt vid datorn, åt, och sedan fick vi reda på vad vi fick på nationella och jag fick G och är jäävlans nöjd!:) sen stack man hem! Nu sitter jag här och yrar.. ska snart dra och träffa emmms och käka på snabban, muuuums! Ensam hemma ikväll så får se vad som händer ;) :P

GRATTIS PÅ BELLLISBOO SOM BLIR 18 ÅR IDAG!!!!!!!!!!!!!!:D

Blir kanske hem till henne senare och mysa:)

jajja, ha det bra foooolks!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

impuls emm och madd på nya äventyr,

2008-05-21 @ 16:02:55
igårkväll hade man så tråkigt och deppigt så vi bestämde oss för att göra nått.. dejvid booy undra om vi var sugna på lite krök och självklart var vi det;) mohaha..
Stack och träffade emma vid 00.00 och sedan tog vi oss hem till olleman..på vägen dit mötte vi en sjukt myskoman som börja porra sig när han cyklade förbi oss, svin äckligt! menmen, hos ollle var det treeevligt och galet som vanligt :P
Klockan blev runt fyra-fem och vi bajkade hemåt, fåglarna kvittrade och det började bli ljust, sjukt mysigt, riktig sommar kännsla:)
När vi väl var framme hos emma somnade vi direkt när vi la oss ner i sängen. Duktiga som vi är så gick vi upp och tog oss till skolan! Fast jag sov som en prinsessa i hennes underbara säng. Känner mig riktigt duktig faktiskt! :)

Idag var det bara en massa yr och flumm i skolan, hände absolut ingenting, kom dit, satt vid datorn, åt, och sedan fick vi reda på vad vi fick på nationella och jag fick G och är jäävlans nöjd!:) sen stack man hem! Nu sitter jag här och yrar.. ska snart dra och träffa emmms och käka på snabban, muuuums! Ensam hemma ikväll så får se vad som händer ;) :P

GRATTIS PÅ BELLLISBOO SOM BLIR 18 ÅR IDAG!!!!!!!!!!!!!!:D

Blir kanske hem till henne senare och mysa:)

jajja, ha det bra foooolks!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

impuls emm och madd på nya äventyr,

igårkväll hade man så tråkigt och deppigt så vi bestämde oss för att göra nått.. dejvid booy undra om vi var sugna på lite krök och självklart var vi det;) mohaha..
Stack och träffade emma vid 00.00 och sedan tog vi oss hem till olleman..på vägen dit mötte vi en sjukt myskoman som börja porra sig när han cyklade förbi oss, svin äckligt! menmen, hos ollle var det treeevligt och galet som vanligt :P
Klockan blev runt fyra-fem och vi bajkade hemåt, fåglarna kvittrade och det började bli ljust, sjukt mysigt, riktig sommar kännsla:)
När vi väl var framme hos emma somnade vi direkt när vi la oss ner i sängen. Duktiga som vi är så gick vi upp och tog oss till skolan! Fast jag sov som en prinsessa i hennes underbara säng. Känner mig riktigt duktig faktiskt! :)

Idag var det bara en massa yr och flumm i skolan, hände absolut ingenting, kom dit, satt vid datorn, åt, och sedan fick vi reda på vad vi fick på nationella och jag fick G och är jäävlans nöjd!:) sen stack man hem! Nu sitter jag här och yrar.. ska snart dra och träffa emmms och käka på snabban, muuuums! Ensam hemma ikväll så får se vad som händer ;) :P

GRATTIS PÅ BELLLISBOO SOM BLIR 18 ÅR IDAG!!!!!!!!!!!!!!:D

Blir kanske hem till henne senare och mysa:)

jajja, ha det bra foooolks!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0