HHAHAHAH OKEEEE

hhah awsås shet... kookm nyss hem från slagt hhaasså vilken skndaal!
sjuuukt stor och för mycket folk. alla banga så det bev baa jag och bella där men de är absolut inget jag klaga över;).. träffade dessutom julius, lill-walle, max, och nooobbe där inne :D :Dträävligt värre!
HAHA som ni märker e ja rätt så dragen.. är helt väck.. mitt i allt när ja å bella va på toa inne på slagt så började brand alarmet gå igång så vi var tvungna att gå ut snabbt som fan.. I REGNET! fy faaan.. blöö... tog taxi hem efter en masssa ringnade till alla jävlar så sitter hemm anu (så som de INTE skule sluta:(.. )

efter grillandet innan idag så stack man hem till emma och sedan hem till nicke där de vr hiiimla trevligt..  hahhhahaha ja emma och bel ni fäätttttär! sen stack då ja å bella till stagt oh när man kulle tillbka till nicke så har varända jävel deckat haha säär.. ska försöka ringa dom nu uigen och sen blir det attt draa mig dit! hmmm kommer gå vilse.. .p

skriver coh lägger in fuuula bilder imorn blö:P SKA KÄKA NU OCH SEN GÅ TILL  D OM ANRA OM DOM NU INTE PÖMSAR FÖR HÅRT;) HAHA 

 PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

HHAHAHAH OKEEEE

2008-05-01 @ 04:49:14
hhah awsås shet... kookm nyss hem från slagt hhaasså vilken skndaal!
sjuuukt stor och för mycket folk. alla banga så det bev baa jag och bella där men de är absolut inget jag klaga över;).. träffade dessutom julius, lill-walle, max, och nooobbe där inne :D :Dträävligt värre!
HAHA som ni märker e ja rätt så dragen.. är helt väck.. mitt i allt när ja å bella va på toa inne på slagt så började brand alarmet gå igång så vi var tvungna att gå ut snabbt som fan.. I REGNET! fy faaan.. blöö... tog taxi hem efter en masssa ringnade till alla jävlar så sitter hemm anu (så som de INTE skule sluta:(.. )

efter grillandet innan idag så stack man hem till emma och sedan hem till nicke där de vr hiiimla trevligt..  hahhhahaha ja emma och bel ni fäätttttär! sen stack då ja å bella till stagt oh när man kulle tillbka till nicke så har varända jävel deckat haha säär.. ska försöka ringa dom nu uigen och sen blir det attt draa mig dit! hmmm kommer gå vilse.. .p

skriver coh lägger in fuuula bilder imorn blö:P SKA KÄKA NU OCH SEN GÅ TILL  D OM ANRA OM DOM NU INTE PÖMSAR FÖR HÅRT;) HAHA 

 PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

HHAHAHAH OKEEEE

hhah awsås shet... kookm nyss hem från slagt hhaasså vilken skndaal!
sjuuukt stor och för mycket folk. alla banga så det bev baa jag och bella där men de är absolut inget jag klaga över;).. träffade dessutom julius, lill-walle, max, och nooobbe där inne :D :Dträävligt värre!
HAHA som ni märker e ja rätt så dragen.. är helt väck.. mitt i allt när ja å bella va på toa inne på slagt så började brand alarmet gå igång så vi var tvungna att gå ut snabbt som fan.. I REGNET! fy faaan.. blöö... tog taxi hem efter en masssa ringnade till alla jävlar så sitter hemm anu (så som de INTE skule sluta:(.. )

efter grillandet innan idag så stack man hem till emma och sedan hem till nicke där de vr hiiimla trevligt..  hahhhahaha ja emma och bel ni fäätttttär! sen stack då ja å bella till stagt oh när man kulle tillbka till nicke så har varända jävel deckat haha säär.. ska försöka ringa dom nu uigen och sen blir det attt draa mig dit! hmmm kommer gå vilse.. .p

skriver coh lägger in fuuula bilder imorn blö:P SKA KÄKA NU OCH SEN GÅ TILL  D OM ANRA OM DOM NU INTE PÖMSAR FÖR HÅRT;) HAHA 

 PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0