heyy

Vaknade med fetaste huvudvärken och jag mådde allmänt dåligt. Men jag trog iväg mig till skolan ändå. Kände mig tvungen, hade muntliga nationella idag i engelska. Jag och Eleni ääägde så jäkla bra! Är super nöjd! Spoke bev dessutom chokad, för han tror ju att vi är sämst för vi pratar ju aldrig på lektionerna typ.. höhö men det gick jätte bra!:)

Efter skolan stack man in till stan med emma, matilda och lilla annso:) Myspys och mycket spanade för våran del (anna) haha..
Kom hem för en halvtimme sedan så ska snart sätta igång med pluggandet. USCH säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

heyy

2008-05-14 @ 18:54:31

Vaknade med fetaste huvudvärken och jag mådde allmänt dåligt. Men jag trog iväg mig till skolan ändå. Kände mig tvungen, hade muntliga nationella idag i engelska. Jag och Eleni ääägde så jäkla bra! Är super nöjd! Spoke bev dessutom chokad, för han tror ju att vi är sämst för vi pratar ju aldrig på lektionerna typ.. höhö men det gick jätte bra!:)

Efter skolan stack man in till stan med emma, matilda och lilla annso:) Myspys och mycket spanade för våran del (anna) haha..
Kom hem för en halvtimme sedan så ska snart sätta igång med pluggandet. USCH säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

heyy

Vaknade med fetaste huvudvärken och jag mådde allmänt dåligt. Men jag trog iväg mig till skolan ändå. Kände mig tvungen, hade muntliga nationella idag i engelska. Jag och Eleni ääägde så jäkla bra! Är super nöjd! Spoke bev dessutom chokad, för han tror ju att vi är sämst för vi pratar ju aldrig på lektionerna typ.. höhö men det gick jätte bra!:)

Efter skolan stack man in till stan med emma, matilda och lilla annso:) Myspys och mycket spanade för våran del (anna) haha..
Kom hem för en halvtimme sedan så ska snart sätta igång med pluggandet. USCH säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0