hey

Gårkvällen/dagen blev lyckad och mycket rolig! Och man mår som man förtjänar idag:P Har ont i varje liten del på min kropp och jag har t.o.m lyckats få blåmärken och rivmärken osv, härligt madde!
 Jag kan lova er att åka flak är det roligaste som finns!! Jag kunde inte sluta tänka på hur roligt vi kommer få det på studenten asså:D Är riktigt överlyckig att jag tar studenten med min soulmate också;D faatttta emma så roligt vi kommer få det!! Jajja, bilderna från igår lägger jag in när jag kommer hem, kommer antagligen inte hinna imorn när jag kommer hem, men på söndag dåda eller nått!

Ligger och steker på våran altan, sjukt varmt och jääätttte härligt! Det är ungefär 30 grader i solen, mums! Nu snart ska man sticka iväg för att hämta anna och carl(mina små syskon) från skolan och dagiset, dom är så himla söta!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

hey

2008-05-30 @ 14:43:21
Gårkvällen/dagen blev lyckad och mycket rolig! Och man mår som man förtjänar idag:P Har ont i varje liten del på min kropp och jag har t.o.m lyckats få blåmärken och rivmärken osv, härligt madde!
 Jag kan lova er att åka flak är det roligaste som finns!! Jag kunde inte sluta tänka på hur roligt vi kommer få det på studenten asså:D Är riktigt överlyckig att jag tar studenten med min soulmate också;D faatttta emma så roligt vi kommer få det!! Jajja, bilderna från igår lägger jag in när jag kommer hem, kommer antagligen inte hinna imorn när jag kommer hem, men på söndag dåda eller nått!

Ligger och steker på våran altan, sjukt varmt och jääätttte härligt! Det är ungefär 30 grader i solen, mums! Nu snart ska man sticka iväg för att hämta anna och carl(mina små syskon) från skolan och dagiset, dom är så himla söta!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

hey

Gårkvällen/dagen blev lyckad och mycket rolig! Och man mår som man förtjänar idag:P Har ont i varje liten del på min kropp och jag har t.o.m lyckats få blåmärken och rivmärken osv, härligt madde!
 Jag kan lova er att åka flak är det roligaste som finns!! Jag kunde inte sluta tänka på hur roligt vi kommer få det på studenten asså:D Är riktigt överlyckig att jag tar studenten med min soulmate också;D faatttta emma så roligt vi kommer få det!! Jajja, bilderna från igår lägger jag in när jag kommer hem, kommer antagligen inte hinna imorn när jag kommer hem, men på söndag dåda eller nått!

Ligger och steker på våran altan, sjukt varmt och jääätttte härligt! Det är ungefär 30 grader i solen, mums! Nu snart ska man sticka iväg för att hämta anna och carl(mina små syskon) från skolan och dagiset, dom är så himla söta!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0