Halloj!

igår var det maskerad och dt var hur trevligt som helst! Julia hade fixat ihop allting jätte fint och det var jätte roligt. Skit kul att se hur alla hade klätt ut sig och vilka kändisar som julia hade gett årder om att de skulle vara:)
Har iallafall lagt upp alla bilderna nu på bdb:D

Ikväll så har josse (min syster) 20 års middag/förfest med sina vänner och mig, hoho.. Sedan blir det att dra vidare:) mamms och papps sover borta inatt också, så får se vad man gör för kuligheter(A)..

Nu måste jag springa och hjälpa joss som är stressad och suris! Pusspuss

image198
Jag/Pamela Anderson, Dino/James Dean och Emma/Marilyn Monroe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Halloj!

2008-05-24 @ 19:13:44

igår var det maskerad och dt var hur trevligt som helst! Julia hade fixat ihop allting jätte fint och det var jätte roligt. Skit kul att se hur alla hade klätt ut sig och vilka kändisar som julia hade gett årder om att de skulle vara:)
Har iallafall lagt upp alla bilderna nu på bdb:D

Ikväll så har josse (min syster) 20 års middag/förfest med sina vänner och mig, hoho.. Sedan blir det att dra vidare:) mamms och papps sover borta inatt också, så får se vad man gör för kuligheter(A)..

Nu måste jag springa och hjälpa joss som är stressad och suris! Pusspuss

image198
Jag/Pamela Anderson, Dino/James Dean och Emma/Marilyn Monroe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Halloj!

igår var det maskerad och dt var hur trevligt som helst! Julia hade fixat ihop allting jätte fint och det var jätte roligt. Skit kul att se hur alla hade klätt ut sig och vilka kändisar som julia hade gett årder om att de skulle vara:)
Har iallafall lagt upp alla bilderna nu på bdb:D

Ikväll så har josse (min syster) 20 års middag/förfest med sina vänner och mig, hoho.. Sedan blir det att dra vidare:) mamms och papps sover borta inatt också, så får se vad man gör för kuligheter(A)..

Nu måste jag springa och hjälpa joss som är stressad och suris! Pusspuss

image198
Jag/Pamela Anderson, Dino/James Dean och Emma/Marilyn Monroe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0