godnatt och hejdå

Har precis kommit hem från emmöö.. myspys på hennes balkong och en massa trevlans chattande;) hahaha sär!
Kollade dessutom på beck, det var spännande.. hohohohohho!
Har lite ångest, skulle egentligen plugga idag, men som vanligt skjuter jag alltid upp plugg tills sista dagen. Ännu mer ångest för att man börjar 08.20 imorgon. Jag som inte har fått så mycket sömn i helgen, blööööö!

NU SNART SKA JAG SOVA! aaas trötttttt!!! godnatt hejdå:)

I don't understand you,
I can't say I blame you,
I keep telling me I did wrong.
I never had a chance to say,
Whatever could have made you stay,
I keep thinking, 'Have to be strong.'

I turn back the time,
And then it's so clear that I had already lost.

Everything seems so unreal,
All my thoughts cannot be told,
I just keep thinking, 'Why?'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

godnatt och hejdå

2008-05-26 @ 09:00:02

Har precis kommit hem från emmöö.. myspys på hennes balkong och en massa trevlans chattande;) hahaha sär!
Kollade dessutom på beck, det var spännande.. hohohohohho!
Har lite ångest, skulle egentligen plugga idag, men som vanligt skjuter jag alltid upp plugg tills sista dagen. Ännu mer ångest för att man börjar 08.20 imorgon. Jag som inte har fått så mycket sömn i helgen, blööööö!

NU SNART SKA JAG SOVA! aaas trötttttt!!! godnatt hejdå:)

I don't understand you,
I can't say I blame you,
I keep telling me I did wrong.
I never had a chance to say,
Whatever could have made you stay,
I keep thinking, 'Have to be strong.'

I turn back the time,
And then it's so clear that I had already lost.

Everything seems so unreal,
All my thoughts cannot be told,
I just keep thinking, 'Why?'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

godnatt och hejdå

Har precis kommit hem från emmöö.. myspys på hennes balkong och en massa trevlans chattande;) hahaha sär!
Kollade dessutom på beck, det var spännande.. hohohohohho!
Har lite ångest, skulle egentligen plugga idag, men som vanligt skjuter jag alltid upp plugg tills sista dagen. Ännu mer ångest för att man börjar 08.20 imorgon. Jag som inte har fått så mycket sömn i helgen, blööööö!

NU SNART SKA JAG SOVA! aaas trötttttt!!! godnatt hejdå:)

I don't understand you,
I can't say I blame you,
I keep telling me I did wrong.
I never had a chance to say,
Whatever could have made you stay,
I keep thinking, 'Have to be strong.'

I turn back the time,
And then it's so clear that I had already lost.

Everything seems so unreal,
All my thoughts cannot be told,
I just keep thinking, 'Why?'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0