gaaaaaad

Sjuuuk kväll igår säger jag bara. Det ända jag har i huvudet är OMG! haha. Jag orkar inte skriva för jag är för snurrig för det fortfarande. Mjo ni ser ju mitt inlägg som jag skrev när jag kom hem igår. 
Men slagt var över tråkigt.. Kom dit vid 3 och stack igen vid 4.. Jag och bella kände oss lite tvingade att gå dit för vi hade ju köpt biljett men vi hade fått det mycket roligare om vi stannade kvar hos nicke.
Vaknade såklart av mobilen i morse.. som tur var så va jag smart att sätta den på ljudlös innan jag somnade så vaknade endst av en jävla massa burrande.
Nu ska jag äta massor och sen duschelura. Sen ska jag ta mig till emma och göra tacos! :)


(bilder kommer senare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

gaaaaaad

2008-05-01 @ 11:50:17

Sjuuuk kväll igår säger jag bara. Det ända jag har i huvudet är OMG! haha. Jag orkar inte skriva för jag är för snurrig för det fortfarande. Mjo ni ser ju mitt inlägg som jag skrev när jag kom hem igår. 
Men slagt var över tråkigt.. Kom dit vid 3 och stack igen vid 4.. Jag och bella kände oss lite tvingade att gå dit för vi hade ju köpt biljett men vi hade fått det mycket roligare om vi stannade kvar hos nicke.
Vaknade såklart av mobilen i morse.. som tur var så va jag smart att sätta den på ljudlös innan jag somnade så vaknade endst av en jävla massa burrande.
Nu ska jag äta massor och sen duschelura. Sen ska jag ta mig till emma och göra tacos! :)


(bilder kommer senare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

gaaaaaad

Sjuuuk kväll igår säger jag bara. Det ända jag har i huvudet är OMG! haha. Jag orkar inte skriva för jag är för snurrig för det fortfarande. Mjo ni ser ju mitt inlägg som jag skrev när jag kom hem igår. 
Men slagt var över tråkigt.. Kom dit vid 3 och stack igen vid 4.. Jag och bella kände oss lite tvingade att gå dit för vi hade ju köpt biljett men vi hade fått det mycket roligare om vi stannade kvar hos nicke.
Vaknade såklart av mobilen i morse.. som tur var så va jag smart att sätta den på ljudlös innan jag somnade så vaknade endst av en jävla massa burrande.
Nu ska jag äta massor och sen duschelura. Sen ska jag ta mig till emma och göra tacos! :)


(bilder kommer senare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0