bajsbajs

Vaknade imorse av att jag var 100 säker på att jag var hemma hos emma i hennes rum i hennes säng. När jag vaknade och öppnade ögonen märker jag att emma ligger för det första inte bredvid mig och för det andra så var jag någon heeelt annan stans än hemma hos henne och jag kunde fan inte komma på var jag jag var någon stans. Men efter ett tag kom ja på att jag var kvar hos måns i hans rum nere i källaren. Jag vågade inte gå upp ur sängen och sedan gå och kolla var hemma va någonstans så jag låg kvar där och väntade i över en timme men tillslut kom hon ner till mig. Skööönt!
Så ja.. gårkvällen var sjukt rolig men det hela slutade med att man kanske fick i sig för mycket, guuutt madde! Jajja.. Bilder finns på bilddaboken.

När vi sedan drog oss heem från måns så stack vi och käkade pizza i limhamn. Myyyset och svin gott. Efter det bajjkade man hem till emma och sedan kom bella dit också. Satt och snackade en massa på balkongen. Sen stack bellisbo hem och det första jag och emma gjorde var att slänga oss i sängen och sov i några timmar :P. Jävla sovare vi är asså.. fast iofs så har vi inte fått så värst mycket somn sen i onsdags. :P

Ikväll funderade vi på att sticka ut men så blev det inte. Trötta och slitna som vi är tog vi det bara lugnt istället. Emma kom först hit till mig och sedan tog vi bussen till limhamn. Där stack vi och köpte godis och sedan satte oss på en jävla bänk och käka som idioter:P.. haha och nu sitter man här och ska snart gå och lägga mig. Sjuuukt trött och längtar att somna i min egna säng. haha..

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

bajsbajs

2008-05-04 @ 01:22:54
Vaknade imorse av att jag var 100 säker på att jag var hemma hos emma i hennes rum i hennes säng. När jag vaknade och öppnade ögonen märker jag att emma ligger för det första inte bredvid mig och för det andra så var jag någon heeelt annan stans än hemma hos henne och jag kunde fan inte komma på var jag jag var någon stans. Men efter ett tag kom ja på att jag var kvar hos måns i hans rum nere i källaren. Jag vågade inte gå upp ur sängen och sedan gå och kolla var hemma va någonstans så jag låg kvar där och väntade i över en timme men tillslut kom hon ner till mig. Skööönt!
Så ja.. gårkvällen var sjukt rolig men det hela slutade med att man kanske fick i sig för mycket, guuutt madde! Jajja.. Bilder finns på bilddaboken.

När vi sedan drog oss heem från måns så stack vi och käkade pizza i limhamn. Myyyset och svin gott. Efter det bajjkade man hem till emma och sedan kom bella dit också. Satt och snackade en massa på balkongen. Sen stack bellisbo hem och det första jag och emma gjorde var att slänga oss i sängen och sov i några timmar :P. Jävla sovare vi är asså.. fast iofs så har vi inte fått så värst mycket somn sen i onsdags. :P

Ikväll funderade vi på att sticka ut men så blev det inte. Trötta och slitna som vi är tog vi det bara lugnt istället. Emma kom först hit till mig och sedan tog vi bussen till limhamn. Där stack vi och köpte godis och sedan satte oss på en jävla bänk och käka som idioter:P.. haha och nu sitter man här och ska snart gå och lägga mig. Sjuuukt trött och längtar att somna i min egna säng. haha..

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

bajsbajs

Vaknade imorse av att jag var 100 säker på att jag var hemma hos emma i hennes rum i hennes säng. När jag vaknade och öppnade ögonen märker jag att emma ligger för det första inte bredvid mig och för det andra så var jag någon heeelt annan stans än hemma hos henne och jag kunde fan inte komma på var jag jag var någon stans. Men efter ett tag kom ja på att jag var kvar hos måns i hans rum nere i källaren. Jag vågade inte gå upp ur sängen och sedan gå och kolla var hemma va någonstans så jag låg kvar där och väntade i över en timme men tillslut kom hon ner till mig. Skööönt!
Så ja.. gårkvällen var sjukt rolig men det hela slutade med att man kanske fick i sig för mycket, guuutt madde! Jajja.. Bilder finns på bilddaboken.

När vi sedan drog oss heem från måns så stack vi och käkade pizza i limhamn. Myyyset och svin gott. Efter det bajjkade man hem till emma och sedan kom bella dit också. Satt och snackade en massa på balkongen. Sen stack bellisbo hem och det första jag och emma gjorde var att slänga oss i sängen och sov i några timmar :P. Jävla sovare vi är asså.. fast iofs så har vi inte fått så värst mycket somn sen i onsdags. :P

Ikväll funderade vi på att sticka ut men så blev det inte. Trötta och slitna som vi är tog vi det bara lugnt istället. Emma kom först hit till mig och sedan tog vi bussen till limhamn. Där stack vi och köpte godis och sedan satte oss på en jävla bänk och käka som idioter:P.. haha och nu sitter man här och ska snart gå och lägga mig. Sjuuukt trött och längtar att somna i min egna säng. haha..

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0