asså shitshit.

Gårdagen var sjukt konstig men ändå så sjukt rolig. Jag var på mc donalds för första gången i hela mitt liv också, det ni! haha..

10 tjejer och två förfester, och den blandningen är ju bara perfect. Roligt som fan med alla tjejer men ja, den ena förfesten går ju att diskuteras:P tur att sprit finns, för annars hade vi endast stått och glott med öppen mun under hela kvällen där. Det första vi ser och hör när vi kommer in är en jäkla körmusik och en halvnaken kille och dessutom den sjukaste hamstern på hela jorden.

Senare drog man vidare och det blev hipp för alla, förutom jag och emma som tog oss till nya äventyr! haha damn boy säger jag bara.

När emma ringer mig på morgonen
jag, "emma asså shit!!! detta är shit!:O"
emma, "e det shit paaameees:O!?!?"
jag, "JAA DET ÄR RIKTIGT JÄVLA CP MYCKET SHIT PAAMEES!!"
emma, "BERÄTTTTA!"

Ja, haha inte många som förstår emma och madde språk, men shit pamees är nog det värsta ever!

jajja, ikväll blir det festfest hos olle. Kommer bli trääävligt! :)

Finns snart bilder uppe! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

asså shitshit.

2008-05-17 @ 14:10:12

Gårdagen var sjukt konstig men ändå så sjukt rolig. Jag var på mc donalds för första gången i hela mitt liv också, det ni! haha..

10 tjejer och två förfester, och den blandningen är ju bara perfect. Roligt som fan med alla tjejer men ja, den ena förfesten går ju att diskuteras:P tur att sprit finns, för annars hade vi endast stått och glott med öppen mun under hela kvällen där. Det första vi ser och hör när vi kommer in är en jäkla körmusik och en halvnaken kille och dessutom den sjukaste hamstern på hela jorden.

Senare drog man vidare och det blev hipp för alla, förutom jag och emma som tog oss till nya äventyr! haha damn boy säger jag bara.

När emma ringer mig på morgonen
jag, "emma asså shit!!! detta är shit!:O"
emma, "e det shit paaameees:O!?!?"
jag, "JAA DET ÄR RIKTIGT JÄVLA CP MYCKET SHIT PAAMEES!!"
emma, "BERÄTTTTA!"

Ja, haha inte många som förstår emma och madde språk, men shit pamees är nog det värsta ever!

jajja, ikväll blir det festfest hos olle. Kommer bli trääävligt! :)

Finns snart bilder uppe! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

asså shitshit.

Gårdagen var sjukt konstig men ändå så sjukt rolig. Jag var på mc donalds för första gången i hela mitt liv också, det ni! haha..

10 tjejer och två förfester, och den blandningen är ju bara perfect. Roligt som fan med alla tjejer men ja, den ena förfesten går ju att diskuteras:P tur att sprit finns, för annars hade vi endast stått och glott med öppen mun under hela kvällen där. Det första vi ser och hör när vi kommer in är en jäkla körmusik och en halvnaken kille och dessutom den sjukaste hamstern på hela jorden.

Senare drog man vidare och det blev hipp för alla, förutom jag och emma som tog oss till nya äventyr! haha damn boy säger jag bara.

När emma ringer mig på morgonen
jag, "emma asså shit!!! detta är shit!:O"
emma, "e det shit paaameees:O!?!?"
jag, "JAA DET ÄR RIKTIGT JÄVLA CP MYCKET SHIT PAAMEES!!"
emma, "BERÄTTTTA!"

Ja, haha inte många som förstår emma och madde språk, men shit pamees är nog det värsta ever!

jajja, ikväll blir det festfest hos olle. Kommer bli trääävligt! :)

Finns snart bilder uppe! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0