"ameeh MADDEEEH"

Jag har aldrig varit så otaggad förr som igår, men tillslut fick jag upp humöret och kvällen igår blev faktiskt rolig. Tack vare  mycket!
Rätt mycket klydd osv men tillslut kom vi (jag, emma, bella och ingrid) fram hem till olle.. där var redan mycket folk och de flästa var ju bara booooring som bara satt och glodde. Det sket vi i och hade det sjukt ball!

Det sjuka var att under hela kvällen blev det en "grejj" att skrika "ameeh maadde!!" och det som är ännu sjukare är att bella drog ner oss på en säng och sedan knuffade hon ner mig på marken så jag slog i mitt knä i jävla sten golvet och nu kan jag knappt gå.. och inte minst det, bella knuffade in mig i en buske och där låg jag halvdöd. Känner mig rätt misshandlad idag nu när jag klev upp ur sängen.. haha


Idag mååste jag fixa många saker, fota massor av bilder till foto och nu snart ska jag sticka och lämna in min dator som är riktigt mycket sönder.
Kanske hinner lägga in lite bilder innan iaf:)

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

"ameeh MADDEEEH"

2008-05-18 @ 13:21:32
Jag har aldrig varit så otaggad förr som igår, men tillslut fick jag upp humöret och kvällen igår blev faktiskt rolig. Tack vare  mycket!
Rätt mycket klydd osv men tillslut kom vi (jag, emma, bella och ingrid) fram hem till olle.. där var redan mycket folk och de flästa var ju bara booooring som bara satt och glodde. Det sket vi i och hade det sjukt ball!

Det sjuka var att under hela kvällen blev det en "grejj" att skrika "ameeh maadde!!" och det som är ännu sjukare är att bella drog ner oss på en säng och sedan knuffade hon ner mig på marken så jag slog i mitt knä i jävla sten golvet och nu kan jag knappt gå.. och inte minst det, bella knuffade in mig i en buske och där låg jag halvdöd. Känner mig rätt misshandlad idag nu när jag klev upp ur sängen.. haha


Idag mååste jag fixa många saker, fota massor av bilder till foto och nu snart ska jag sticka och lämna in min dator som är riktigt mycket sönder.
Kanske hinner lägga in lite bilder innan iaf:)

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

"ameeh MADDEEEH"

Jag har aldrig varit så otaggad förr som igår, men tillslut fick jag upp humöret och kvällen igår blev faktiskt rolig. Tack vare  mycket!
Rätt mycket klydd osv men tillslut kom vi (jag, emma, bella och ingrid) fram hem till olle.. där var redan mycket folk och de flästa var ju bara booooring som bara satt och glodde. Det sket vi i och hade det sjukt ball!

Det sjuka var att under hela kvällen blev det en "grejj" att skrika "ameeh maadde!!" och det som är ännu sjukare är att bella drog ner oss på en säng och sedan knuffade hon ner mig på marken så jag slog i mitt knä i jävla sten golvet och nu kan jag knappt gå.. och inte minst det, bella knuffade in mig i en buske och där låg jag halvdöd. Känner mig rätt misshandlad idag nu när jag klev upp ur sängen.. haha


Idag mååste jag fixa många saker, fota massor av bilder till foto och nu snart ska jag sticka och lämna in min dator som är riktigt mycket sönder.
Kanske hinner lägga in lite bilder innan iaf:)

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0