åh!

så himla typsikt! Blev inget nationella för min del idag. Min engelsk lärare är riktigt störd enligt de flästa. Vill ju bara bli av med det. Satt och väntade och glodde i ungefär två timmar i onödan. JAJJA!
Jag och emma stack ner till bo01 och fikade. Myspys med massa snack! Pratade om att vi skulle snart kolla på resor. Kommer bli sjukt kul!! Sen kom även den lilla emma förbi och satte sig och snacka en stund. Efter det drog jag hem till farmor och farfar för att hämta ett armband som jag fick i födelsedags present. Seeeen stack joss och jag och köpte glass på lejonet och björnen, mööööms!:D:D

Är ledig imorgon och det är så hiiimla skönt. Ska upp tidigt för att sola och mysa. Och nu håller jag på att vänta på emma som är den slöaste personen i heeela världen (efter mig) på att bli klar och göra sig iordning! mohaha;)

Kommentarer
Postat av: haha

jag är dock inte slö´? haha du ljuger så mst din skit;)

2008-05-08 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

åh!

2008-05-07 @ 21:06:13
så himla typsikt! Blev inget nationella för min del idag. Min engelsk lärare är riktigt störd enligt de flästa. Vill ju bara bli av med det. Satt och väntade och glodde i ungefär två timmar i onödan. JAJJA!
Jag och emma stack ner till bo01 och fikade. Myspys med massa snack! Pratade om att vi skulle snart kolla på resor. Kommer bli sjukt kul!! Sen kom även den lilla emma förbi och satte sig och snacka en stund. Efter det drog jag hem till farmor och farfar för att hämta ett armband som jag fick i födelsedags present. Seeeen stack joss och jag och köpte glass på lejonet och björnen, mööööms!:D:D

Är ledig imorgon och det är så hiiimla skönt. Ska upp tidigt för att sola och mysa. Och nu håller jag på att vänta på emma som är den slöaste personen i heeela världen (efter mig) på att bli klar och göra sig iordning! mohaha;)

Kommentarer

Postat av: haha

jag är dock inte slö´? haha du ljuger så mst din skit;)

2008-05-08 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

åh!

så himla typsikt! Blev inget nationella för min del idag. Min engelsk lärare är riktigt störd enligt de flästa. Vill ju bara bli av med det. Satt och väntade och glodde i ungefär två timmar i onödan. JAJJA!
Jag och emma stack ner till bo01 och fikade. Myspys med massa snack! Pratade om att vi skulle snart kolla på resor. Kommer bli sjukt kul!! Sen kom även den lilla emma förbi och satte sig och snacka en stund. Efter det drog jag hem till farmor och farfar för att hämta ett armband som jag fick i födelsedags present. Seeeen stack joss och jag och köpte glass på lejonet och björnen, mööööms!:D:D

Är ledig imorgon och det är så hiiimla skönt. Ska upp tidigt för att sola och mysa. Och nu håller jag på att vänta på emma som är den slöaste personen i heeela världen (efter mig) på att bli klar och göra sig iordning! mohaha;)

Kommentarer
Postat av: haha

jag är dock inte slö´? haha du ljuger så mst din skit;)

2008-05-08 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0