Rock Away

Heeelt okej nu. Fick tidigare reda på att man kan lämn in samhälls arbetet imorgon senast till 00.00 så jag har tid framför mig.
Idag har jag övningskört, för första gången i hela mitt liv och herre guud så läskigt! haha jag svettdes som en bolle och var riktigt rädd..Men det fick faktikt rätt bra ändå!
Syrran sover hos sin pojkvän inatt så jag ligger här i hennes rum. Mysigt med lite omväxling. fastän min säng är nog den skönste sängen i hela världen (och mitt täckte!) och både jag och min säng saknar en viss speciell person...

image143

Imrgon är det torsdag och sedan är det fredag och en mumsig helg. Det kommer bli partyparty och jag behöver det verkligen! På fredag ska jag och emma shoppa loss också, kommer bli najjjs.. känns som om jag verkligen behöver det också!
Dessutom har jag insett precis att det är inte många dagar kvar tills min 18års dag, 18 dagar bara, typ 3 veckor:) wiewieweiwie.. och en till sak som är ännu bättre är att vi har studiedag den 11/4 och det är en fredaog. momsigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Rock Away

2008-03-27 @ 00:26:18
Heeelt okej nu. Fick tidigare reda på att man kan lämn in samhälls arbetet imorgon senast till 00.00 så jag har tid framför mig.
Idag har jag övningskört, för första gången i hela mitt liv och herre guud så läskigt! haha jag svettdes som en bolle och var riktigt rädd..Men det fick faktikt rätt bra ändå!
Syrran sover hos sin pojkvän inatt så jag ligger här i hennes rum. Mysigt med lite omväxling. fastän min säng är nog den skönste sängen i hela världen (och mitt täckte!) och både jag och min säng saknar en viss speciell person...

image143

Imrgon är det torsdag och sedan är det fredag och en mumsig helg. Det kommer bli partyparty och jag behöver det verkligen! På fredag ska jag och emma shoppa loss också, kommer bli najjjs.. känns som om jag verkligen behöver det också!
Dessutom har jag insett precis att det är inte många dagar kvar tills min 18års dag, 18 dagar bara, typ 3 veckor:) wiewieweiwie.. och en till sak som är ännu bättre är att vi har studiedag den 11/4 och det är en fredaog. momsigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Rock Away

Heeelt okej nu. Fick tidigare reda på att man kan lämn in samhälls arbetet imorgon senast till 00.00 så jag har tid framför mig.
Idag har jag övningskört, för första gången i hela mitt liv och herre guud så läskigt! haha jag svettdes som en bolle och var riktigt rädd..Men det fick faktikt rätt bra ändå!
Syrran sover hos sin pojkvän inatt så jag ligger här i hennes rum. Mysigt med lite omväxling. fastän min säng är nog den skönste sängen i hela världen (och mitt täckte!) och både jag och min säng saknar en viss speciell person...

image143

Imrgon är det torsdag och sedan är det fredag och en mumsig helg. Det kommer bli partyparty och jag behöver det verkligen! På fredag ska jag och emma shoppa loss också, kommer bli najjjs.. känns som om jag verkligen behöver det också!
Dessutom har jag insett precis att det är inte många dagar kvar tills min 18års dag, 18 dagar bara, typ 3 veckor:) wiewieweiwie.. och en till sak som är ännu bättre är att vi har studiedag den 11/4 och det är en fredaog. momsigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0