Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej

image141


haha nu har jag kommit tillbaka till min gamla blogg, and i love it!
blogspot var bajs. Så kommer antagligen skriva lite oftare nu framöver.

Idag började skolan igen efter ett välbehövt lov. Dock blev inte lovet så som jag hade tänkt mig, men jag fick slappa mycket och det var verkligen det jag behövde. Var mycket med min familj också, och damn vad jag älskar er! Jag har dessutom väärldens bästa mamma, så är det bara!

Efter skolan stack jag direkt till min syrras jobb. Hon jobbar på ett jätte mysigt litet café. Hon bjöd mig på mumsiga vaniljlatten som jag älskar och sedan den kända morotskakan som man bara kan dö för! mumsmums.

Ja, jag ahr faktiskt ingent speciellt att säga för det har inte direkt hänt så mycket idag. Ska iallafall försöka lägga mig tidigt idag och inte vid 04.00 som jag nu brukar göra. Men ja, vi får se hur det går!


Haaooo de naiis.. kanske skriver något skojsigt lite senare! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2008-03-25 @ 20:52:06
image141


haha nu har jag kommit tillbaka till min gamla blogg, and i love it!
blogspot var bajs. Så kommer antagligen skriva lite oftare nu framöver.

Idag började skolan igen efter ett välbehövt lov. Dock blev inte lovet så som jag hade tänkt mig, men jag fick slappa mycket och det var verkligen det jag behövde. Var mycket med min familj också, och damn vad jag älskar er! Jag har dessutom väärldens bästa mamma, så är det bara!

Efter skolan stack jag direkt till min syrras jobb. Hon jobbar på ett jätte mysigt litet café. Hon bjöd mig på mumsiga vaniljlatten som jag älskar och sedan den kända morotskakan som man bara kan dö för! mumsmums.

Ja, jag ahr faktiskt ingent speciellt att säga för det har inte direkt hänt så mycket idag. Ska iallafall försöka lägga mig tidigt idag och inte vid 04.00 som jag nu brukar göra. Men ja, vi får se hur det går!


Haaooo de naiis.. kanske skriver något skojsigt lite senare! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej

image141


haha nu har jag kommit tillbaka till min gamla blogg, and i love it!
blogspot var bajs. Så kommer antagligen skriva lite oftare nu framöver.

Idag började skolan igen efter ett välbehövt lov. Dock blev inte lovet så som jag hade tänkt mig, men jag fick slappa mycket och det var verkligen det jag behövde. Var mycket med min familj också, och damn vad jag älskar er! Jag har dessutom väärldens bästa mamma, så är det bara!

Efter skolan stack jag direkt till min syrras jobb. Hon jobbar på ett jätte mysigt litet café. Hon bjöd mig på mumsiga vaniljlatten som jag älskar och sedan den kända morotskakan som man bara kan dö för! mumsmums.

Ja, jag ahr faktiskt ingent speciellt att säga för det har inte direkt hänt så mycket idag. Ska iallafall försöka lägga mig tidigt idag och inte vid 04.00 som jag nu brukar göra. Men ja, vi får se hur det går!


Haaooo de naiis.. kanske skriver något skojsigt lite senare! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0