chocolate rabbit

Hejhopp mina kära babys!

Idag har jag inte gjort så mycket direkt.. går fram och tillbaka till datorn hela tiden. Håller på med en jävla uppgift som ska vara klar innan 00.00.. Jag kan faktiskt erkänna att detta var nog den drygaste och tråkigaste uppgiften vi har fått. Enligt mig iallafall..det ända vi gör är att leta runt på internet för att hitta fakta om det vi ska skriva, vi har liksom inte äns en bok att läsa fakta ur.. utan allt ska man hitta på internet och saken är den att det finns nästan inte så mycket här... tråkigt och klyddigt. samhällebajs!

Imorgon är det fredag, det bjuds förts med skola, och fredagar i skolan är typ bara massa lek. Kommer dit 09.40 spelar tetris i en timme sen får vi gå hem. Vi har foto hela dagen och om man nu har gjort klart alla uppgifter så har man ju ingenting att göra den dagen.
Men efter skolan ska man in till stan och shoppa loss, det behöver jag riktigt mycket just nu.. sedean på kvällen blir det förhoppningsvis partyparty! och samma på lördag!

Sitter och funderar på om jag ska klippa mig.. haha har så tråkigt och jag bara hatar mitt hår.. vill klippa snelugg men vågar inte riktigt.. min "gamla" snelugg har precis vuxit ut typ så känns drygt och klippa och sen blir det bara bajjs.

Jag hade dessutom en sjukt underlig dröm som jag knappt vågar berätta för någon. Vaknade mycket orolig och äcklad på något sätt.. Hände iallafall någonting i drömmen som jag aldrig i hela mitt liv skulle få för mig att göra i verkligenheten. Något som jag är så sjukt emot. Det som är konstigt är att det känns så äckta.. känns som om det har hänt och jag har fått en sådan ångest,  dåligt samvete och att jag döljer det jag har gjort. MEN allt var bara en dröm. Som tur var!!! 

Jag får väl sätta igång och plugga vidare med mitt så jag hinner bli klar innan 00.00. Annars blir jag köttad! 

Vill bara skryta om en sak, jag har precis tryckt i mig en stor fet choklad påskkanin och gissa om jag mår illa!
image145
(haha en liten passande bild på tal om choklad kaninen)

Peeeeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

chocolate rabbit

2008-03-27 @ 21:52:07
Hejhopp mina kära babys!

Idag har jag inte gjort så mycket direkt.. går fram och tillbaka till datorn hela tiden. Håller på med en jävla uppgift som ska vara klar innan 00.00.. Jag kan faktiskt erkänna att detta var nog den drygaste och tråkigaste uppgiften vi har fått. Enligt mig iallafall..det ända vi gör är att leta runt på internet för att hitta fakta om det vi ska skriva, vi har liksom inte äns en bok att läsa fakta ur.. utan allt ska man hitta på internet och saken är den att det finns nästan inte så mycket här... tråkigt och klyddigt. samhällebajs!

Imorgon är det fredag, det bjuds förts med skola, och fredagar i skolan är typ bara massa lek. Kommer dit 09.40 spelar tetris i en timme sen får vi gå hem. Vi har foto hela dagen och om man nu har gjort klart alla uppgifter så har man ju ingenting att göra den dagen.
Men efter skolan ska man in till stan och shoppa loss, det behöver jag riktigt mycket just nu.. sedean på kvällen blir det förhoppningsvis partyparty! och samma på lördag!

Sitter och funderar på om jag ska klippa mig.. haha har så tråkigt och jag bara hatar mitt hår.. vill klippa snelugg men vågar inte riktigt.. min "gamla" snelugg har precis vuxit ut typ så känns drygt och klippa och sen blir det bara bajjs.

Jag hade dessutom en sjukt underlig dröm som jag knappt vågar berätta för någon. Vaknade mycket orolig och äcklad på något sätt.. Hände iallafall någonting i drömmen som jag aldrig i hela mitt liv skulle få för mig att göra i verkligenheten. Något som jag är så sjukt emot. Det som är konstigt är att det känns så äckta.. känns som om det har hänt och jag har fått en sådan ångest,  dåligt samvete och att jag döljer det jag har gjort. MEN allt var bara en dröm. Som tur var!!! 

Jag får väl sätta igång och plugga vidare med mitt så jag hinner bli klar innan 00.00. Annars blir jag köttad! 

Vill bara skryta om en sak, jag har precis tryckt i mig en stor fet choklad påskkanin och gissa om jag mår illa!
image145
(haha en liten passande bild på tal om choklad kaninen)

Peeeeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

chocolate rabbit

Hejhopp mina kära babys!

Idag har jag inte gjort så mycket direkt.. går fram och tillbaka till datorn hela tiden. Håller på med en jävla uppgift som ska vara klar innan 00.00.. Jag kan faktiskt erkänna att detta var nog den drygaste och tråkigaste uppgiften vi har fått. Enligt mig iallafall..det ända vi gör är att leta runt på internet för att hitta fakta om det vi ska skriva, vi har liksom inte äns en bok att läsa fakta ur.. utan allt ska man hitta på internet och saken är den att det finns nästan inte så mycket här... tråkigt och klyddigt. samhällebajs!

Imorgon är det fredag, det bjuds förts med skola, och fredagar i skolan är typ bara massa lek. Kommer dit 09.40 spelar tetris i en timme sen får vi gå hem. Vi har foto hela dagen och om man nu har gjort klart alla uppgifter så har man ju ingenting att göra den dagen.
Men efter skolan ska man in till stan och shoppa loss, det behöver jag riktigt mycket just nu.. sedean på kvällen blir det förhoppningsvis partyparty! och samma på lördag!

Sitter och funderar på om jag ska klippa mig.. haha har så tråkigt och jag bara hatar mitt hår.. vill klippa snelugg men vågar inte riktigt.. min "gamla" snelugg har precis vuxit ut typ så känns drygt och klippa och sen blir det bara bajjs.

Jag hade dessutom en sjukt underlig dröm som jag knappt vågar berätta för någon. Vaknade mycket orolig och äcklad på något sätt.. Hände iallafall någonting i drömmen som jag aldrig i hela mitt liv skulle få för mig att göra i verkligenheten. Något som jag är så sjukt emot. Det som är konstigt är att det känns så äckta.. känns som om det har hänt och jag har fått en sådan ångest,  dåligt samvete och att jag döljer det jag har gjort. MEN allt var bara en dröm. Som tur var!!! 

Jag får väl sätta igång och plugga vidare med mitt så jag hinner bli klar innan 00.00. Annars blir jag köttad! 

Vill bara skryta om en sak, jag har precis tryckt i mig en stor fet choklad påskkanin och gissa om jag mår illa!
image145
(haha en liten passande bild på tal om choklad kaninen)

Peeeeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0