Vill mycket just nu...

vill bli klar med alla mina arbeten, vill sova, vill ut och sola, vill må bra i halsen, vill, vill, vill myyycket just nu!
Är så hiimla trött! Men  måste göra färigt två-tre arbeten. Kul det känns? vill ju helst bara ut i solen just nu och sola. Inte ligga i mitt stökiga och mörka rum.

Igår bojkottade jag och emma studenter och chillade iväg på bio istället. Myyysigt var det! Fast en deppig film? Såg made of honer.. gråta gråta film om man säger så:P

haha jag e helt slut i huvudet.. mina fingrar orkar seriöst inte skriva.. och min hjärna hänger inte rikigt med heller för den delen. blö blö! Skriver mer sen för nu vill jag sova en stund!

TJAARÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Vill mycket just nu...

2008-06-06 @ 11:58:40
vill bli klar med alla mina arbeten, vill sova, vill ut och sola, vill må bra i halsen, vill, vill, vill myyycket just nu!
Är så hiimla trött! Men  måste göra färigt två-tre arbeten. Kul det känns? vill ju helst bara ut i solen just nu och sola. Inte ligga i mitt stökiga och mörka rum.

Igår bojkottade jag och emma studenter och chillade iväg på bio istället. Myyysigt var det! Fast en deppig film? Såg made of honer.. gråta gråta film om man säger så:P

haha jag e helt slut i huvudet.. mina fingrar orkar seriöst inte skriva.. och min hjärna hänger inte rikigt med heller för den delen. blö blö! Skriver mer sen för nu vill jag sova en stund!

TJAARÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Vill mycket just nu...

vill bli klar med alla mina arbeten, vill sova, vill ut och sola, vill må bra i halsen, vill, vill, vill myyycket just nu!
Är så hiimla trött! Men  måste göra färigt två-tre arbeten. Kul det känns? vill ju helst bara ut i solen just nu och sola. Inte ligga i mitt stökiga och mörka rum.

Igår bojkottade jag och emma studenter och chillade iväg på bio istället. Myyysigt var det! Fast en deppig film? Såg made of honer.. gråta gråta film om man säger så:P

haha jag e helt slut i huvudet.. mina fingrar orkar seriöst inte skriva.. och min hjärna hänger inte rikigt med heller för den delen. blö blö! Skriver mer sen för nu vill jag sova en stund!

TJAARÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0