uttråkad

jag vknade för ungefär 10 minuter sen och jag är redan sjukt uttråkad! Får dessutom lite panik, jag är en sådan som måste göra saker och ting hela tiden, hatar att bara ligga och glo.. i am starting to get depresst!!! :P
Undrar hur hela sommaren kommer att se ut om det kommer att vara sånt här bajsväder.. då kan man ju lika bra skjuta sig själv eller nått..

Jag hade en sjuk dröm inatt.. vaknade vid 06.00 och var så jäävla ledsen och jag kände ångesten i magen, damn boy!! Det jobbiga är att drömmen kanske är sann också? jävla bajs.. vill bara kasta en  stor fet sten i huvudet på dig din idiot!

Jajja.. Igår var det avslutning, härliigt! Efter det stack jag, dino, emma och julia in till stan.. där mötte vi bellisälskling. Vi fikade och kollade runt lite. Köpte mig en del, jag och julia köttade inne på bikbok där de hade rea:P köpte två par shorts och en klänning för 87 kr!! hallelujah!:D
Sen på kvällen blev det bio med julle, emma, fanny och bella:) mysiiigt. Såg dumpad.. överball enligt  mig.. han är golligoll!

Nu ska jag göra frukost sen ska jag terra någon, pallar fan inte vara här hemma mer! TJENNA HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

uttråkad

2008-06-12 @ 12:15:35
jag vknade för ungefär 10 minuter sen och jag är redan sjukt uttråkad! Får dessutom lite panik, jag är en sådan som måste göra saker och ting hela tiden, hatar att bara ligga och glo.. i am starting to get depresst!!! :P
Undrar hur hela sommaren kommer att se ut om det kommer att vara sånt här bajsväder.. då kan man ju lika bra skjuta sig själv eller nått..

Jag hade en sjuk dröm inatt.. vaknade vid 06.00 och var så jäävla ledsen och jag kände ångesten i magen, damn boy!! Det jobbiga är att drömmen kanske är sann också? jävla bajs.. vill bara kasta en  stor fet sten i huvudet på dig din idiot!

Jajja.. Igår var det avslutning, härliigt! Efter det stack jag, dino, emma och julia in till stan.. där mötte vi bellisälskling. Vi fikade och kollade runt lite. Köpte mig en del, jag och julia köttade inne på bikbok där de hade rea:P köpte två par shorts och en klänning för 87 kr!! hallelujah!:D
Sen på kvällen blev det bio med julle, emma, fanny och bella:) mysiiigt. Såg dumpad.. överball enligt  mig.. han är golligoll!

Nu ska jag göra frukost sen ska jag terra någon, pallar fan inte vara här hemma mer! TJENNA HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

uttråkad

jag vknade för ungefär 10 minuter sen och jag är redan sjukt uttråkad! Får dessutom lite panik, jag är en sådan som måste göra saker och ting hela tiden, hatar att bara ligga och glo.. i am starting to get depresst!!! :P
Undrar hur hela sommaren kommer att se ut om det kommer att vara sånt här bajsväder.. då kan man ju lika bra skjuta sig själv eller nått..

Jag hade en sjuk dröm inatt.. vaknade vid 06.00 och var så jäävla ledsen och jag kände ångesten i magen, damn boy!! Det jobbiga är att drömmen kanske är sann också? jävla bajs.. vill bara kasta en  stor fet sten i huvudet på dig din idiot!

Jajja.. Igår var det avslutning, härliigt! Efter det stack jag, dino, emma och julia in till stan.. där mötte vi bellisälskling. Vi fikade och kollade runt lite. Köpte mig en del, jag och julia köttade inne på bikbok där de hade rea:P köpte två par shorts och en klänning för 87 kr!! hallelujah!:D
Sen på kvällen blev det bio med julle, emma, fanny och bella:) mysiiigt. Såg dumpad.. överball enligt  mig.. han är golligoll!

Nu ska jag göra frukost sen ska jag terra någon, pallar fan inte vara här hemma mer! TJENNA HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0