lite uppdatering!


Mumsig låt!

Ja, som ni har märkt så har jag inte direkt haft ork för att skriva här, för liksom egentligen vad fan bryr ni er om vad jag gör under dagarna? Men själv så tycker jag faktiskt att det är rätt skönt att bara få skriva av sig ibland, även fast det inte handlar om värsta grejorna liksom.
Ja, min helg har varit rätt okej faktiskt, men förvirrande.

I fredags var jag verkligen på topp och mitt humör var nästan skrämmande bra.
Först gick jag och emma hem till anna där hon hade ordnat massor av frukt och gott till drinkarna. Men för min del blev det faktiskt bara en massa shotar, tråkigt nog! Hade gärnat gjort goda drinkar! Iallafall, där var då anna, vicky, emma(annas syster), hennes pojkvän från mexico och hans kompis som också kom från mexico. Jävla roligt var det! Att prata engelska när man har druckit är nog fan nästan det roligaste som finns, och man upptäcker dessutom att man är grymmare på engelska än vad man tror!;) haha
Efter en stund gick vi hem till en annan tjej som hade lite "fest" eller vad man ska säga, där började man tjaffsa med hennes mamma som sa att jag klädde mig slampigt och såg bilig ut, snacka om att jag blev sur! Hur kan en mamma säga så till någon hon absolut inte känner? Jag hade inte gjort henne ett piss, och visst om det nu är slapigt att ha en hög kort kjol så visst, låt mig ha det då utan att kommentera.
Efter en stund pallade vi inte mer där så vi tog taxi in till hipp. Det roliga på vägen dit var nog min konversation med taxi killen, han var bara 22 och han såg ändå hyffsat bra ut:P och det vi snackade om tar vi nog inte äns upp här.
När vi väl kom fram så var det inte direkt mycket folk där, så vi ställde oss vid baren direkt. Där bjöd den ena mexicanaren på en massa sprit, först öl och sedan ännu flera shotar, och jag kan lova er att efter den shoten var man ju verkligen bäng i huvudet!
Jag var så himla förvirrad! Jag sprang runt där inne som en idiot och jag veta fan vad jag egentligen gjorde, hälsade på varända jävel osv, men whatever det är väl så det ändå ska vara, när spriten tar över ens självförtroende och man känner sig snyggast, vackrast och bäst! hoho

I lördags tog jag bara det lugnt, kändes verkligen som om jag behövde det, hade ont i varenda lilla minsta del i kroppen och jag lyckas alltid få en massvis med blåmärken och köttiga sår typ. Varför liksom?! hmm..
Sedan ikväll var jag hemma hos emma och kollade på fotbollen och myste, har dessutom fått en ny liten söt kompis, lisa! :D världens sötaste unge!! (emmas 8 åriga syster). Vi bestämde att hon och min lillasyster sophie (som är 8 år exakt som Lisa) ska också bli bestfriends precis som jag och emma, för då kan vi fyra hitta på saker tillsammans. Haha.

Imorgon har jag planerat att åka till lund för att pierca mig, får se hur det går. Känns bara som om det är dags nu att göra något sånt skit:P Våga kommer jag göra, är inte direkt "rädd" för sådana smärtor, utan jag gillar känslan av smärta nästan (tex sprutor osv:P) så ja, vi får se om jag pallar dra mig ändå till lund bara haha.

Men nu skall jag försöka sova hade jag tänkt. Jag har verkligen vänt på dygnet! 

PussPuss, take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

lite uppdatering!

2008-06-30 @ 03:15:08

Mumsig låt!

Ja, som ni har märkt så har jag inte direkt haft ork för att skriva här, för liksom egentligen vad fan bryr ni er om vad jag gör under dagarna? Men själv så tycker jag faktiskt att det är rätt skönt att bara få skriva av sig ibland, även fast det inte handlar om värsta grejorna liksom.
Ja, min helg har varit rätt okej faktiskt, men förvirrande.

I fredags var jag verkligen på topp och mitt humör var nästan skrämmande bra.
Först gick jag och emma hem till anna där hon hade ordnat massor av frukt och gott till drinkarna. Men för min del blev det faktiskt bara en massa shotar, tråkigt nog! Hade gärnat gjort goda drinkar! Iallafall, där var då anna, vicky, emma(annas syster), hennes pojkvän från mexico och hans kompis som också kom från mexico. Jävla roligt var det! Att prata engelska när man har druckit är nog fan nästan det roligaste som finns, och man upptäcker dessutom att man är grymmare på engelska än vad man tror!;) haha
Efter en stund gick vi hem till en annan tjej som hade lite "fest" eller vad man ska säga, där började man tjaffsa med hennes mamma som sa att jag klädde mig slampigt och såg bilig ut, snacka om att jag blev sur! Hur kan en mamma säga så till någon hon absolut inte känner? Jag hade inte gjort henne ett piss, och visst om det nu är slapigt att ha en hög kort kjol så visst, låt mig ha det då utan att kommentera.
Efter en stund pallade vi inte mer där så vi tog taxi in till hipp. Det roliga på vägen dit var nog min konversation med taxi killen, han var bara 22 och han såg ändå hyffsat bra ut:P och det vi snackade om tar vi nog inte äns upp här.
När vi väl kom fram så var det inte direkt mycket folk där, så vi ställde oss vid baren direkt. Där bjöd den ena mexicanaren på en massa sprit, först öl och sedan ännu flera shotar, och jag kan lova er att efter den shoten var man ju verkligen bäng i huvudet!
Jag var så himla förvirrad! Jag sprang runt där inne som en idiot och jag veta fan vad jag egentligen gjorde, hälsade på varända jävel osv, men whatever det är väl så det ändå ska vara, när spriten tar över ens självförtroende och man känner sig snyggast, vackrast och bäst! hoho

I lördags tog jag bara det lugnt, kändes verkligen som om jag behövde det, hade ont i varenda lilla minsta del i kroppen och jag lyckas alltid få en massvis med blåmärken och köttiga sår typ. Varför liksom?! hmm..
Sedan ikväll var jag hemma hos emma och kollade på fotbollen och myste, har dessutom fått en ny liten söt kompis, lisa! :D världens sötaste unge!! (emmas 8 åriga syster). Vi bestämde att hon och min lillasyster sophie (som är 8 år exakt som Lisa) ska också bli bestfriends precis som jag och emma, för då kan vi fyra hitta på saker tillsammans. Haha.

Imorgon har jag planerat att åka till lund för att pierca mig, får se hur det går. Känns bara som om det är dags nu att göra något sånt skit:P Våga kommer jag göra, är inte direkt "rädd" för sådana smärtor, utan jag gillar känslan av smärta nästan (tex sprutor osv:P) så ja, vi får se om jag pallar dra mig ändå till lund bara haha.

Men nu skall jag försöka sova hade jag tänkt. Jag har verkligen vänt på dygnet! 

PussPuss, take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

lite uppdatering!


Mumsig låt!

Ja, som ni har märkt så har jag inte direkt haft ork för att skriva här, för liksom egentligen vad fan bryr ni er om vad jag gör under dagarna? Men själv så tycker jag faktiskt att det är rätt skönt att bara få skriva av sig ibland, även fast det inte handlar om värsta grejorna liksom.
Ja, min helg har varit rätt okej faktiskt, men förvirrande.

I fredags var jag verkligen på topp och mitt humör var nästan skrämmande bra.
Först gick jag och emma hem till anna där hon hade ordnat massor av frukt och gott till drinkarna. Men för min del blev det faktiskt bara en massa shotar, tråkigt nog! Hade gärnat gjort goda drinkar! Iallafall, där var då anna, vicky, emma(annas syster), hennes pojkvän från mexico och hans kompis som också kom från mexico. Jävla roligt var det! Att prata engelska när man har druckit är nog fan nästan det roligaste som finns, och man upptäcker dessutom att man är grymmare på engelska än vad man tror!;) haha
Efter en stund gick vi hem till en annan tjej som hade lite "fest" eller vad man ska säga, där började man tjaffsa med hennes mamma som sa att jag klädde mig slampigt och såg bilig ut, snacka om att jag blev sur! Hur kan en mamma säga så till någon hon absolut inte känner? Jag hade inte gjort henne ett piss, och visst om det nu är slapigt att ha en hög kort kjol så visst, låt mig ha det då utan att kommentera.
Efter en stund pallade vi inte mer där så vi tog taxi in till hipp. Det roliga på vägen dit var nog min konversation med taxi killen, han var bara 22 och han såg ändå hyffsat bra ut:P och det vi snackade om tar vi nog inte äns upp här.
När vi väl kom fram så var det inte direkt mycket folk där, så vi ställde oss vid baren direkt. Där bjöd den ena mexicanaren på en massa sprit, först öl och sedan ännu flera shotar, och jag kan lova er att efter den shoten var man ju verkligen bäng i huvudet!
Jag var så himla förvirrad! Jag sprang runt där inne som en idiot och jag veta fan vad jag egentligen gjorde, hälsade på varända jävel osv, men whatever det är väl så det ändå ska vara, när spriten tar över ens självförtroende och man känner sig snyggast, vackrast och bäst! hoho

I lördags tog jag bara det lugnt, kändes verkligen som om jag behövde det, hade ont i varenda lilla minsta del i kroppen och jag lyckas alltid få en massvis med blåmärken och köttiga sår typ. Varför liksom?! hmm..
Sedan ikväll var jag hemma hos emma och kollade på fotbollen och myste, har dessutom fått en ny liten söt kompis, lisa! :D världens sötaste unge!! (emmas 8 åriga syster). Vi bestämde att hon och min lillasyster sophie (som är 8 år exakt som Lisa) ska också bli bestfriends precis som jag och emma, för då kan vi fyra hitta på saker tillsammans. Haha.

Imorgon har jag planerat att åka till lund för att pierca mig, får se hur det går. Känns bara som om det är dags nu att göra något sånt skit:P Våga kommer jag göra, är inte direkt "rädd" för sådana smärtor, utan jag gillar känslan av smärta nästan (tex sprutor osv:P) så ja, vi får se om jag pallar dra mig ändå till lund bara haha.

Men nu skall jag försöka sova hade jag tänkt. Jag har verkligen vänt på dygnet! 

PussPuss, take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0