Trötter

Är sjukt trött så därför skriver jag inget stort inlägg. Vill sova egentligen. Men iallafall...
Igår var jag på två studenter, först hos måns och sedan hos david.. en myyycket lyckad kväll förutom när en jävla idiot tjej trampar sönder min fot.. hon hoppade rent ut sagt på den med hennes jävla 500 m långa klack. När jag vaknade imorse kunde jag inte gå. Min fot är blå och svullen, får iinte ner den i skon typ, härligt!
Kom hem vid halv 5 och gick och la mig direkt. Skulle egentligen till skolan imorse, men jag kom som sagt inte upp ur sängen av både trötthet och min fot..Emma ringa och väckte mig tidigt den bajsen så fick inte så många timmars sömn inatt.. ville inte sitta hemma och deppa sen så  jag och emma åkte in till stan och myste. Köpte ett par skor och klänning.. jaaaaaja haha intressant va!
Kom hem och sov en timme sen var man tvungen att göra sig iordning för Julius student:) han och hans två kompisar hade hyrt kallbadhuset och det var super mysig, men jag var aaaldeles för trött att hänga med vidare så jag åkte hem ist!

Jaajja, nu måste jag sova! sjuuukt härligt att man börjar klockan 15.00 imorn.. behöver sömn!

Finns bilder nu på  bilddagboken. TJENNA HEJSVEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Trötter

2008-06-05 @ 01:06:00

Är sjukt trött så därför skriver jag inget stort inlägg. Vill sova egentligen. Men iallafall...
Igår var jag på två studenter, först hos måns och sedan hos david.. en myyycket lyckad kväll förutom när en jävla idiot tjej trampar sönder min fot.. hon hoppade rent ut sagt på den med hennes jävla 500 m långa klack. När jag vaknade imorse kunde jag inte gå. Min fot är blå och svullen, får iinte ner den i skon typ, härligt!
Kom hem vid halv 5 och gick och la mig direkt. Skulle egentligen till skolan imorse, men jag kom som sagt inte upp ur sängen av både trötthet och min fot..Emma ringa och väckte mig tidigt den bajsen så fick inte så många timmars sömn inatt.. ville inte sitta hemma och deppa sen så  jag och emma åkte in till stan och myste. Köpte ett par skor och klänning.. jaaaaaja haha intressant va!
Kom hem och sov en timme sen var man tvungen att göra sig iordning för Julius student:) han och hans två kompisar hade hyrt kallbadhuset och det var super mysig, men jag var aaaldeles för trött att hänga med vidare så jag åkte hem ist!

Jaajja, nu måste jag sova! sjuuukt härligt att man börjar klockan 15.00 imorn.. behöver sömn!

Finns bilder nu på  bilddagboken. TJENNA HEJSVEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Trötter

Är sjukt trött så därför skriver jag inget stort inlägg. Vill sova egentligen. Men iallafall...
Igår var jag på två studenter, först hos måns och sedan hos david.. en myyycket lyckad kväll förutom när en jävla idiot tjej trampar sönder min fot.. hon hoppade rent ut sagt på den med hennes jävla 500 m långa klack. När jag vaknade imorse kunde jag inte gå. Min fot är blå och svullen, får iinte ner den i skon typ, härligt!
Kom hem vid halv 5 och gick och la mig direkt. Skulle egentligen till skolan imorse, men jag kom som sagt inte upp ur sängen av både trötthet och min fot..Emma ringa och väckte mig tidigt den bajsen så fick inte så många timmars sömn inatt.. ville inte sitta hemma och deppa sen så  jag och emma åkte in till stan och myste. Köpte ett par skor och klänning.. jaaaaaja haha intressant va!
Kom hem och sov en timme sen var man tvungen att göra sig iordning för Julius student:) han och hans två kompisar hade hyrt kallbadhuset och det var super mysig, men jag var aaaldeles för trött att hänga med vidare så jag åkte hem ist!

Jaajja, nu måste jag sova! sjuuukt härligt att man börjar klockan 15.00 imorn.. behöver sömn!

Finns bilder nu på  bilddagboken. TJENNA HEJSVEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0