tjooooosan

Emma cyklade iväg till videomix för att köpa chips och dippa och här sitter jag själv hos henne och väntar:P har tråkigt för hon är inte den snabbaste heller för den delen!:P

Har glott på fotbollen och det var meningen att vi skulle vidare ut sen men vi är för sega och trötta sen igår så det blir chill med chips och dippa istället, hohoho!

Igår var man först här hemma hos emma och förfestade med tjejerna och sedan hämtade danne oss och körde oss till carl som hade fest. Där var det rätt slött men vi tjejer hade det skojskoj! Sen tog vi bussen in till stan för vi skulle till lillatorg, men de hade stängt så vi drog oss vidare till mc donalds istället och käääkade. najsnajs! Sen hem och soova, mysiiigt!

Vaknade halv 8 (!?!?) i morse för att sjunga till lillsyrran emma som fyller 5 idag:) gulle.
Jag och josse stack in till stan med henne senare för att hon skulle få välja exakt vilken present hon ville :) sen käkade vi på mc donalds.. sen hem och käka tårta och annat goott:D så man an säga att jag endast har käkat idag.. Jag och emma stack t.o.m ner å köpte färdig mat som man värmer i micron, och melon, daim, 5 advokados och bluekeld haha, tjugge mann.

Jaaaja, jag är heeeelt slut i skallen, ontont! Orkar inte skriva mer så vi seeeeeeeees idiotaas!
pusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjooooosan

2008-06-14 @ 22:10:30

Emma cyklade iväg till videomix för att köpa chips och dippa och här sitter jag själv hos henne och väntar:P har tråkigt för hon är inte den snabbaste heller för den delen!:P

Har glott på fotbollen och det var meningen att vi skulle vidare ut sen men vi är för sega och trötta sen igår så det blir chill med chips och dippa istället, hohoho!

Igår var man först här hemma hos emma och förfestade med tjejerna och sedan hämtade danne oss och körde oss till carl som hade fest. Där var det rätt slött men vi tjejer hade det skojskoj! Sen tog vi bussen in till stan för vi skulle till lillatorg, men de hade stängt så vi drog oss vidare till mc donalds istället och käääkade. najsnajs! Sen hem och soova, mysiiigt!

Vaknade halv 8 (!?!?) i morse för att sjunga till lillsyrran emma som fyller 5 idag:) gulle.
Jag och josse stack in till stan med henne senare för att hon skulle få välja exakt vilken present hon ville :) sen käkade vi på mc donalds.. sen hem och käka tårta och annat goott:D så man an säga att jag endast har käkat idag.. Jag och emma stack t.o.m ner å köpte färdig mat som man värmer i micron, och melon, daim, 5 advokados och bluekeld haha, tjugge mann.

Jaaaja, jag är heeeelt slut i skallen, ontont! Orkar inte skriva mer så vi seeeeeeeees idiotaas!
pusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjooooosan

Emma cyklade iväg till videomix för att köpa chips och dippa och här sitter jag själv hos henne och väntar:P har tråkigt för hon är inte den snabbaste heller för den delen!:P

Har glott på fotbollen och det var meningen att vi skulle vidare ut sen men vi är för sega och trötta sen igår så det blir chill med chips och dippa istället, hohoho!

Igår var man först här hemma hos emma och förfestade med tjejerna och sedan hämtade danne oss och körde oss till carl som hade fest. Där var det rätt slött men vi tjejer hade det skojskoj! Sen tog vi bussen in till stan för vi skulle till lillatorg, men de hade stängt så vi drog oss vidare till mc donalds istället och käääkade. najsnajs! Sen hem och soova, mysiiigt!

Vaknade halv 8 (!?!?) i morse för att sjunga till lillsyrran emma som fyller 5 idag:) gulle.
Jag och josse stack in till stan med henne senare för att hon skulle få välja exakt vilken present hon ville :) sen käkade vi på mc donalds.. sen hem och käka tårta och annat goott:D så man an säga att jag endast har käkat idag.. Jag och emma stack t.o.m ner å köpte färdig mat som man värmer i micron, och melon, daim, 5 advokados och bluekeld haha, tjugge mann.

Jaaaja, jag är heeeelt slut i skallen, ontont! Orkar inte skriva mer så vi seeeeeeeees idiotaas!
pusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0