Tjennnnna läget får jag spy på dig?:)

Sjuuukt trevligt igår:D Tack jojo och linnea för en underbar fest! Så himla roligt att träffa de gamla..
Såklart så fick jag i mig linneas härliga blandning som innehöll kanske liiite förmycket av allt möjligt, så idag mår man som man mår. Kom precis hem och ska snart umgås med mammi min. Ska sola och mysa ute i solen men jag vet inte riktigt om jag kommer orka ligga och sola i detta tillståndet. Vill helst bara dränka mig i ett iskallt badkar!

Bilder lägger jag in nu under dagen!:) POSS


Kommentarer
Postat av: linnea

tack själv gumman:) vad blandadej ag till dig? :P

2008-06-09 @ 00:00:49
Postat av: madde

haha, vi blandade in allt möjligt i ditt jätte vinglas som tex: zaranof, söndertuggad godis, vin, öl osv:P och jag var den ända som tyckte det var gott! haha

2008-06-09 @ 00:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjennnnna läget får jag spy på dig?:)

2008-06-01 @ 10:23:26

Sjuuukt trevligt igår:D Tack jojo och linnea för en underbar fest! Så himla roligt att träffa de gamla..
Såklart så fick jag i mig linneas härliga blandning som innehöll kanske liiite förmycket av allt möjligt, så idag mår man som man mår. Kom precis hem och ska snart umgås med mammi min. Ska sola och mysa ute i solen men jag vet inte riktigt om jag kommer orka ligga och sola i detta tillståndet. Vill helst bara dränka mig i ett iskallt badkar!

Bilder lägger jag in nu under dagen!:) POSS


Kommentarer

Postat av: linnea

tack själv gumman:) vad blandadej ag till dig? :P

2008-06-09 @ 00:00:49

Postat av: madde

haha, vi blandade in allt möjligt i ditt jätte vinglas som tex: zaranof, söndertuggad godis, vin, öl osv:P och jag var den ända som tyckte det var gott! haha

2008-06-09 @ 00:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjennnnna läget får jag spy på dig?:)

Sjuuukt trevligt igår:D Tack jojo och linnea för en underbar fest! Så himla roligt att träffa de gamla..
Såklart så fick jag i mig linneas härliga blandning som innehöll kanske liiite förmycket av allt möjligt, så idag mår man som man mår. Kom precis hem och ska snart umgås med mammi min. Ska sola och mysa ute i solen men jag vet inte riktigt om jag kommer orka ligga och sola i detta tillståndet. Vill helst bara dränka mig i ett iskallt badkar!

Bilder lägger jag in nu under dagen!:) POSS


Kommentarer
Postat av: linnea

tack själv gumman:) vad blandadej ag till dig? :P

2008-06-09 @ 00:00:49
Postat av: madde

haha, vi blandade in allt möjligt i ditt jätte vinglas som tex: zaranof, söndertuggad godis, vin, öl osv:P och jag var den ända som tyckte det var gott! haha

2008-06-09 @ 00:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0