synd om miiiig

Stack till stranden innan idag med emmö. Såklart försvann solen när man la oss ner, så fick inte direkt någon färg idag nä:P..
Jag har jätte tråkigt, och jag funderar på att stanna hemma ikväll, måste göra klart några arbeten. Kul det känns, vara hemma på en fredag? är dessutom helt ensam hemma, tills imorgon och det är jäätte ensamt:( så om någon vill komma och hålla mig sällskap? Haaatar att vara ensam. finns inget värre. Ångrar mig lite att jag inte följde med mamma och pappa och de små. Menmen!

hoppas alla får en roligare fredag än vad jag kommer få! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

synd om miiiig

2008-06-06 @ 20:29:41
Stack till stranden innan idag med emmö. Såklart försvann solen när man la oss ner, så fick inte direkt någon färg idag nä:P..
Jag har jätte tråkigt, och jag funderar på att stanna hemma ikväll, måste göra klart några arbeten. Kul det känns, vara hemma på en fredag? är dessutom helt ensam hemma, tills imorgon och det är jäätte ensamt:( så om någon vill komma och hålla mig sällskap? Haaatar att vara ensam. finns inget värre. Ångrar mig lite att jag inte följde med mamma och pappa och de små. Menmen!

hoppas alla får en roligare fredag än vad jag kommer få! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

synd om miiiig

Stack till stranden innan idag med emmö. Såklart försvann solen när man la oss ner, så fick inte direkt någon färg idag nä:P..
Jag har jätte tråkigt, och jag funderar på att stanna hemma ikväll, måste göra klart några arbeten. Kul det känns, vara hemma på en fredag? är dessutom helt ensam hemma, tills imorgon och det är jäätte ensamt:( så om någon vill komma och hålla mig sällskap? Haaatar att vara ensam. finns inget värre. Ångrar mig lite att jag inte följde med mamma och pappa och de små. Menmen!

hoppas alla får en roligare fredag än vad jag kommer få! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0