supermysig kväll!

Var ju på bio tidigare ikväll med julia, bella, emma, anna och matilda och såg sex and the city, myyysigt!
Den var superbra och supersorlig och supergullig ochochoch! aah den var så bra!:)

Sitter nu hemma hos bella med david, emma och anna, och Matilda gick för en stund sen. Här sitter vi och kollar på massor av vänner avsnitt och snackar en massa skit.. stackars david som får höra allt;) hahaha 

Nu ska jag sluta tönta mig här vid datorn men ha det fett mannnnnar.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

supermysig kväll!

2008-06-25 @ 02:33:30
Var ju på bio tidigare ikväll med julia, bella, emma, anna och matilda och såg sex and the city, myyysigt!
Den var superbra och supersorlig och supergullig ochochoch! aah den var så bra!:)

Sitter nu hemma hos bella med david, emma och anna, och Matilda gick för en stund sen. Här sitter vi och kollar på massor av vänner avsnitt och snackar en massa skit.. stackars david som får höra allt;) hahaha 

Nu ska jag sluta tönta mig här vid datorn men ha det fett mannnnnar.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

supermysig kväll!

Var ju på bio tidigare ikväll med julia, bella, emma, anna och matilda och såg sex and the city, myyysigt!
Den var superbra och supersorlig och supergullig ochochoch! aah den var så bra!:)

Sitter nu hemma hos bella med david, emma och anna, och Matilda gick för en stund sen. Här sitter vi och kollar på massor av vänner avsnitt och snackar en massa skit.. stackars david som får höra allt;) hahaha 

Nu ska jag sluta tönta mig här vid datorn men ha det fett mannnnnar.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0